Cazare
IMPORTANT - Începând cu data de 08.09.2025, luni, Serviciul Social s-a mutat în Căminul nr. 5, parter, P09.
Lista nominală a studenților care beneficiază de cazare, după contestații și confirmări - descarcă
Lista nominală a studenților care beneficiază de cazare - descarcă
Cazările în căminele studențești, pentru studenții Facultății de Științe, se fac in Corpul D, etaj II, camera 202.
Cazările pentru anul universitar 2025/2026 se desfășoară cu respectarea Regulamentului de Cazare R-12.02.02-02, https://www.ub.ro/storage/reg/R_12.02.02-02_5.2.pdf după următorul program :
- 24, 25, 26 septembrie 2025 - orele 8.00-15.30, Corpul D, etaj II, camera 202 - doar studenții Facultății de Științe finanțați de la buget;
- 29 septembrie 2025 - orele 8.00 - 15.30, Corpul D, etaj II, camera 202 - doar studenții Facultății de Științe finanțați de la buget;
- Din 30 septembrie 2025 –orele 8.00-15.30, Corpul D, etaj II, camera 202 - toți studenții Facultății de Științe ( buget și/sau taxă) pe locurile rămase neocupate;
Căminele în care vor fi repartizați studenții, pentru cazarea în anul universitar 2025-2026 sunt:
Cămin nr 1, cu norma sanitară de 4 locuri/camera cu grup sanitar comun;
Cămin nr. 3, cu norma sanitară de 3 locuri/camera cu grup sanitar propriu;
Cămin nr. 4, cu norma sanitară de 3 locuri/camera cu grup sanitar propriu;
Cămin nr. 5, cu norma sanitară de 2 locuri/camera cu grup sanitar propriu;
Tarifele de cazare sunt afișate la avizierul fiecărui cămin și pe site-ul Universității : https://www.ub.ro/storage/1756730844TARIFE_STUDENTI_PENTRU_ANUL_2025-2026.pdf
Căminul nr. 2 nu este distribuit pentru cazare.
Pentru cazarea în cămin, studentul:
- consultă listele afișate cu studenții care au primit drept de cazare, pe site-ul facultăților, cu 10 zile calendaristice înainte de data începerii anului universitar ;
- se prezintă la Facultatea de care aparțin, la Comisia de Cazare a fiecărei FACULTĂȚI, în vederea primirii contractului de închiriere, cu repartizarea în cămin și cameră;
- achită prin cont RO44TREZ06120F331400XXXX, CIF/CUI 4278094, Trezoreria Bacău, cu specificarea la detalii a numelui și prenumelui sau la casieria universității (Corp D, etaj I, camera 126), taxa de cazare conform căminului în care a fost repartizat; prezintă la cazare dovada achitării;
- se prezintă la Administratorul căminul în care a fost repartizat :
- Căminul nr. 1 - la dna. administrator Breahnă Liliana - etaj 1, cămin 1 din Campusul din str. Calea Mărășești, nr. 157, Bacău;
- Căminul nr. 3, 4, 5 - la dna. administrator Socea Ancuța, în Campusul din Str. Spiru Haret, nr. 8, Bacău,
cu următoarele documente:
Contractul de închiriere eliberat de către Comisia de cazare a fiecărei facultăți;
· Pentru studenții de la buget:
- Adeverință de la locul de muncă pentru părinții, cadre didactice, vizată de Inspectoratul Școlar;
- Adeverință pentru studenții din centre de plasament;
- Certificate medicale pentru studenții cu probleme de sănătate;
- Certificate de deces părinți, pentru copiii orfani de unul sau de ambii părinți, legalizate;
· Certificat de căsătorie pentru studenții familiști;
· Copie după buletinul/cartea de identitate, pentru cetăţenii români; copie paşaport pentru cetăţenii străini ;
· Procură pentru persoana împuternicită a caza studentul care nu se poate prezenta la cazare;
· Dovada achitării taxei de cazare.
Administratorul de cămin va emite, în baza documentelor menționate mai sus, legitimația de cămin și va preda camera studentului, cu încheierea proceselor-verbale de predare-primire
Mobilitati ERASMUS 2025-2026
Testele de limba străină pentru runda a doua de selecție Erasmus+ 2025-2026 a studenților de la profilele nefilologice se vor desfășura online pe platforma TEAMS:
- limba engleză - 21.10.2025, ora 13:00 - conf.dr. Mihaela CULEA
- limba franceză - 22.10.2025, ora 13:00 - conf.dr. Brîndușa AMĂLĂNCEI
Calendar selecție 2025, pentru mobilități Erasmus 2025 - 2026 (descarca)
Criterii de eligibilitate 2025 (descarca)
Lista coordonatorilor ERASMUS+ la nivel de facultăţi (descarca)
Oferta de mobilități studențești (descarca)
Regulament de organizare și desfășurare a mobilităților ERASMUS+ - Facultatea de Științe - descarca
Mobilitati ERASMUS 2024-2025
Testele de limba străină pentru selecția Erasmus+ 2024-2025 a
studenților de la profilele nefilologice se vor desfășura online pe
platforma TEAMS:
- limba franceză - 23.10.2024, ora 11:00 - conf.dr. Brîndușa AMĂLĂNCEI
- limba engleză - 23.10.2024, ora 14:00 - conf.dr. Mihaela CULEA
Calendar selecție 2024, pentru mobilități Erasmus 2024 - 2025 (link)
Criterii de eligibilitate 2024 (link)
Lista coordonatorilor ERASMUS+ la nivel de facultăţi (link)
Oferta de mobilități studențești (link)
Planificare examene
ANUL UNIVERSITAR 2024 - 2025
NOU! SEPTEMBRIE 2025
În atenția studenților din anul terminal Licență și Master
Sesiunea extraordinară pentru studenții din anul terminal, anul universitar 2024-2025, va avea loc în ziua de 02.09.2025, conform planificării ulterioare care se va întocmi în urma cererilor studenților.
Inscrierea pentru sesiunea extraordinară, se va face la solicitarea studenţilor interesaţi, în intervalul 07.08.2025-13.08.2025 (intervalul orar 13-15) la secretariatul facultății, prin depunerea cererii de reexaminare unde se va mentiona denumirea disciplinei si numele cadrului didactic și a chitanței de plată (60 lei pentru reexaminare an curent și 220 lei pentru reexaminare an anterior) sau online pe adresa de email ,,Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.” in perioada specificată, prin scanarea documentelor.
Planificare Sesiune extraordinara - An terminal (descarca .pdf)
În atenția studenților din anul I și II licență și anul I master care au de susținut restanțe/reexaminări
,,Trecerea în anul III de studii de licență se poate face cu minim 60 de credite acumulate în anii I și II.”
În caz contrar, se face cerere de an suplimentar.
Reexaminările se vor susţine la solicitarea studenţilor interesaţi, conform programării evaluărilor. Studentul se va prezenta în sala de examen cu următoarele:
Cererea de reexaminare(.pdf)
Chitanța de plată (60 lei pentru reexaminare an curent și 220 lei pentru reexaminare an anterior).
Prima susținere a restanței din anul curent nu se achită.
Studenții care nu respectă condițiile nu vor susține examenele.
PLANIFICARE RESTANTE TOAMNA dep BIOLOGIE(.pdf)
PLANIFICARE REEEXAMINARI TOAMNA dep BIOLOGIE(.pdf)
PLANIFICARE RESTANTE TOAMNA dep MI(.pdf)
PLANIFICARE REEEXAMINARI TOAMNA dep MI(.pdf)
Sesiune Extraordinara Anul III pt Semestrul I - perioada 19.06 - 20.06.2025 - descarca
SESIUNEA DE VARA
PLANIFICAREA RESTANTELOR din SEMESTRUL II pentru anul terminal DEPARTAMENT MI - descarcă
PLANIFICAREA REEXAMINARILOR din SEMESTRUL II pentru anul terminal DEPARTAMENT MI - descarcă
PLANIFICAREA RESTANTELOR din SEMESTRUL II pentru anul terminal DEPARTAMENT BIOLOGIE- descarcă
PLANIFICAREA REEXAMINARILOR din SEMESTRUL II pentru anul terminal DEPARTAMENT BIOLOGIE - descarcă
- vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări
PLANIFICAREA Examenelor din SEMESTRUL II LICENȚĂ și MASTER
PLANIFICAREA COLOCVIILOR din SEMESTRUL II pentru anul terminal LICENȚĂ și MASTER - descarcă
- vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări
-
RESTANȚE LICENȚĂ: 12.05.2025-18.05.2025
-
REEXAMINĂRI LICENȚĂ: 19.05.2025-25.05.2025
-
RESTANȚE MASTER: 16.06.2025-22.06.2025
-
REEXAMINĂRI MASTER: 23.06.2025-29.06.2025
Reexaminările/examenele de sustinut din anii anteriori denumite ,,2 din anul 1; 3 din anul 2; 3 din anul 1” se vor susţine la solicitarea studenţilor interesaţi, conform programării evaluărilor curente din anii I, respectiv II. Studenții se vor prezenta în sala de examen cu următoarele documente:
- Cererea de reexaminare - descarca
- Chitanța de plată (60 lei pentru reexaminările din anul curent la a doua prezentare)
- Chitanța de plată (220 lei pentru reexaminare an anterior)
- Chitanța cu suma aferentă refacerii disciplinelor conform fișelor de echivalări (plata pt aceste discipline se face conform creditelor, la valoarea creditului din anul în care este disciplina).
PLANIFICAREA RESTANTELOR din SEMESTRUL I pentru anul terminal DEPARTAMENT MI - descarcă
PLANIFICAREA REEXAMINARILOR din SEMESTRUL I pentru anul terminal DEPARTAMENT MI - descarcă
PLANIFICAREA RESTANTELOR din SEMESTRUL I pentru anul terminal DEPARTAMENT BIOLOGIE- descarcă
PLANIFICAREA REEXAMINARILOR din SEMESTRUL I pentru anul terminal DEPARTAMENT BIOLOGIE - descarcă
- vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări
SESIUNEA DE IARNA
PLANIFICARE EXAMENE SESIUNEA DE IARNĂ 2024 - 2025 - vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări
- Departamentul BEPM - descarca
- Departamentul Matematica si Informatica - descarca
În atenția studenților care au de susținut reexaminări
Reexaminările/examenele de susținut din anii anteriori anului de studiu, denumite ,,2 din 1, 3 din 2 sau 3 din 1” se vor susţine la solicitarea studenţilor interesaţi, conform programării evaluărilor curente din anii I, respectiv II. Studenții se vor prezenta la respectivele examinări cu următoarele documente:
- Cererea de reexaminare - descarcă
- Chitanța de plată - 220 lei pentru reexaminare (an anterior)
- cu suma aferentă refacerii disciplinelor conform fișelor de echivalări (plata pentru aceste discipline se va face conform creditelor, la valoarea creditului din anul în care este disciplina)
Studenții care nu respectă condițiile de mai sus, nu vor susține examenele.
Orar
Anul universitar 2025 - 2026
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2025-2026
Informatica (IF)
Informatica (IFR)
- componență semigrupa 1 - descarcă
- componență semigrupa 2 - descarcă
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2025-2026
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Anul universitar 2024 - 2025
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2024-2025
Informatica (IFR)
- componență semigrupa 1 - descarcă
- componență semigrupa 2 - descarcă
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2024-2025
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2024-2025
Informatica (IFR)
- componență semigrupa 1 - descarcă
- componență semigrupa 2 - descarcă
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2024-2025
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Mai multe articole...
- Admitere Conversie Profesionala
- Documente
- Pozitii disponibile
- Orar anul universitar 2021 - 2022
- Admitere Colegiu Tertiar
- Tabere studențesti
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Biologie
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Informatică
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Matematică
- Orar activităţi remediale
Subcategorii
- Stiinte - Anunturi
-
Biologie
-
Informatica
-
Master IASTE
-
Matematica
-
Ecologie
Calificare/Titlu de absolvire EPM/Licențiat în știința mediului Nivel de studiu: Licenţă Domeniu de studiu: Știința mediului Program de studiu: Ecologie și protecția mediului Numărul total de credite: 180 Durată de studiu: 3 ani ·Identificarea şi utilizarea principalelor legităţi, noţiuni şi concepte specifice Ecologiei şi protecţiei mediului.
· Utilizarea conexiunilor logice cu alte domenii ştiinţifice fundamentale conexe.
·Utilizarea metodelor, instrumentelor, aparaturii şi tehnologiilor pentru activități de măsurare şi monitorizare.
·Identificarea alternativelor optime în vederea caracterizării ecologice corespunzătoare a factorilor de mediu şi elaborarea de măsuri privind protejarea acestora.
·Utilizarea aplicaţiilor specifice pentru prelucrarea, reprezentarea şi stocarea datelor de mediu.
·Analiza şi comunicarea informaţiilor cu caracter ştiinţific.Ocupaţii posibile: Agent ecolog; Analist de mediu; Asistent de cercetare în ecologie și protecția mediului; Auditor de mediu; Consilier administrația publică; Consilier ecolog; Custode pentru arii protejate; Ecolog; Evaluator si auditor de mediu; Inspector de specialitate ecolog; Inspector pentru conformare ecologică; Inspector protecția mediului; Monitor mediul înconjurător; Muzeograf; Profesor în învățământul gimnazial; Ranger; Raportor ecolog; Referent de specialitate ecolog; Responsabil de mediu; Specialist documentație studii; Specialist în managementul deșeurilor; Absolvenţii programului de studii pot continua studiile prin masterat în Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului în cadrul Facultăţii de Ştiinţe a Universităţii “Vasile Alecsandri” din Bacău.
Pentru detalii și informații cu privire la disciplinele și planurile de învățământ, accesați link-urile de mai jos.