Documente

PLANUL STRATEGIC

Plan strategic al Facultății de Științe pentru perioada 2020-2024 - descarcă

 

PLANURI OPERAȚIONALE

Plan operațional pentru anul 2022 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2021 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2020 - descarcă

 

RAPOARTE PRIVIND ANALIZA SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT

Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2021 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2020 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2019 - descarca

 

RAPOARTE EVALUARE CADRE DIDACTICE

Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I  2021-2022 - descarcă

Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I  2020-2021 - descarcă

Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I  2019-2020 - N/A (due to COVID-19)

Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I  2018-2019 - descarcă

Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I  2017-2018 - descarcă

Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2016-2017 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2016-2017 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I  2016-2017 - descarcă

RAPOARTE EVALUARE INTERNĂ A PROGRAMELOR DE STUDII

Raport evaluare internă a programelor de studii 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2016-2017 - descarcă

 

 

Mobilitati ERASMUS 2022-2023

erasmus 1 

Calendar selecție 2022, pentru mobilități Erasmus 2022 - 2023 (link)

Criterii de eligibilitate 2022 (link)

Extras Regulament criterii proprii de selecție (link)

Oferta de mobilități studențești (link)

 

Pozitii disponibile

Invitatie la Proiectul MASTER YOUR DIGITAL FUTURE

     Sunteti invitati sa participati la Proiectul Master your digital future, cu initiative de actualizare a reglementarilor actuale privind telecomunicatiile.
     Cele mai relevante propuneri vor fi premiate cu internshipuri la companii IT de top si invitatii la Conferinta plenipotentiarilor ITU care va avea loc la Bucuresti in perioada 26.09-14.10 2022.
     Mai multe informatii la yourdigitalfuture.ro

 

HACKATHON 17-19 iunie 2022

Intre 17-19 iunie, comunitatea OSC-Hackathons si Asociatia Romana de Lingvistica Computationala organizeaza competitia "H3 - Healthcare in Hospitals Hackathon".

Competitia se adreseaza studentilor pasionati de programare, dar si tinerilor programatori care doresc sa participe la provocarea de a identifica solutii de management pentru unitatile sanitare.

Detalii despre temele din cadrul competitiei, mentori, juriu si premii, precum si formularul de inregistrare gasiti pe pagina evenimentului:
https://www.hackathons.ro/h3-healthcare-in-hospitals-hackathon/

Inscrierea este gratuita, iar echipa castigatoare va primi un premiu de 1.000 euro.

 

Apel voluntariat - Forumul EUROSFAT 2022

Apel voluntari Eurosfat 2022

Europuls - Centrul de Expertiză Europeană, va invitață să aplicați în calitate de voluntari la organizarea celui mai mare Forum de afaceri europene din România - EUROSFAT 2022, care poate echivala stagiul de practică obligatoriu.

Toate detaliile pentru completarea aplicației se regăsesc în documentul atașat.

 

BRIGADA ANTITERORISTĂ - Serviciul Român de Informații

Brigada Antiteroristă selecționează candidați cu o condiție fizică bună pentru specializările Intervenție antiteroristă și Control de securitate pe aeroporturile aviației civile din România.

Un reprezentant al departamentului de resurse umane se va prezenta, miercuri,11.05.2022, ora 11, în Aula universității, pentru a vă prezenta aspectele de interes.

     - Brosura cariere - descarcă
     - Ghidul candidatului - descarcă
     - Probe luptator antiterorist - descarcă

 

TALENTING SOFTWARE - recruteaza pentru programele de scholarship / internship

Talenting software va invita la intalniri online de prezentare a activitatilor din firma, in vederea recrutarii studentilor din anul 1 sau 2 pentru programele de scholarship / internship.
Prima intalnire va avea loc pe Teams, joi 12 mai la ora 16.15.
Conectarea se va face din sediul Universitatii.
Studentii interesati sunt invitati ca pana pe 6 mai sa trimita CV-ul la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

ASISTENT MANAGER - societate cu profil constructii civile, industriale si agricole

Societate comerciala cu profil constructii civile, industriale si agricole angajeaza asistent manager.

Atributii principale:
     - Tine evidenta corespondentei;
     - Arhiveaza si indosariaza documente;
     - Tehnoredacteaza documente;
     - Pregatirea si transmiterea datelor contabile;
     - Pregatirea documentelor necesare intocmirii cartilor tehnice;
     - Inregistrarea deconturilor si a foilor de parcurs

Cerinte
     - Cunostinte MS Office
     - Abilitati comunicative in relatia cu beneficiarii, furnizori materiale, etc

Program flexibil – 4 ore/zi

CV-ul se va trimite la adresa de email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Concursul Internațional de Robotică - ROBOTICS CHAMPIONSHIP 

Competiția internaționala Robotics Championship va avea loc în perioada 28 - 30 Aprilie 2022 în Oradea!
Mai multe informatii la: www.robotics-championship.com

Sau folosind link-ul către google drive

 

AUGMENTED CITY GALLERY

AUGMENTED CITY GALLERY propune publicului noi metode de a intra în relație cu lucrări de artă digitală prin amplasarea lor sub formă de augmented reality works în spațiul public în cadrul expoziției de tip blockchain #NEW MEDIA STREET, parte a Romanian Creative Week 2022.
20 de lucrări de grafică digital și 20 de sculpturi 3D digitale ale studenților vor fi amplasate în spațiul public în puncte predefinite și vor fi expuse publicului timp de patru zile.

Formularul de înscriere se găsește aici

Acesta este deschis tuturor studenților care au astfel de lucrări și are deadline pe 10 aprilie 2022.

 

CYBERSECURITY Avansat

Sunteti invitati sa va inscrieti in programul de practica al proiectului "POCU/133334-Sa ne protejam mai bine viitorul. Cybersecurity avansat".
Mai multe detalii aici.

 

ROSPIN Academy

ROSPIN Academy este un program axat pe inginerie spatiala si are ca scop introducerea in subiect a studentilor si tinerilor romani cu interese in aceasta zona in vederea obtinerii unui loc de munca in industrie atat la nivel local, cat si european.

Academy este deja la a doua editie, prima avand loc in primavara lui 2021 in fata a peste 100 de participanti care au participat la 3 luni de cursuri livrate de profesionisti din domeniu.

Editia a doua este impartita in 3 niveluri de dificultate, iar primul a avut loc in perioada Octombrie - Noiembrie 2021 cu nu mai putin de 175 de participanti din intreaga tara care au trecut prin teme introductive legate de industria spatiala. 

Nivelul 2 va avea loc in perioada 15 Martie – 19 Aprilie si va acoperi design-ul unei misiuni spatiale si ingineria din spatele satelitilor. Aplicatiile se incheie la data de 4 Martie.

Formular de inscriere: descarca
Website: https://rospin.org/rospin-academy/
Facebook: https://www.facebook.com/rospin.org

 

Tremend Software Consulting - internship-uri

Tremend Software Consulting organizeaza internship-uri pentru mai multe pozitii.
Mai multe informatii, precum si pozitiile disponibile, gasiti in acest fisier - descarca


Pentru informatii suplimentare adresati-va compartimentului HR: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

WalletHub - remote

WalletHub are mai multe pozitii disponibile pentru proaspeti absolventi sau studenti in anul terminal.

WalletHub este un site american dedicat gestionarii finantelor personale, apreciat de Forbes ca unul dintre cei mai buni angajatori start-up atat in 2020, cat si in 2021. Din 2012, angajeaza pe piata din Romania si in alte tari europene tineri absolventi care doresc sa-si dezvolte o cariera internationala, dar sa lucreze local, in sistem remote. Apreciaza candidati cu orice tip de studii complete de licenta (minim), atat timp cat au un bun nivel de limba engleza si abilitati de gandire analitica.

Momentan, au deschise urmatoarele oportunitati de angajare in cadrul companiei:

Online Research Analyst
Data Entry Specialist
Content Strategist
Marketing Analyst

CV-urile (exclusiv in limba engleza) se primesc la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - vor raspunde tuturor aplicantilor selectati in cel mult 5 zile lucratoare.

Mai multe despre compania WalletHub gasiti pe http://www.wallethub.com/



 

Orar anul universitar 2021 - 2022

Anul universitar 2021 - 2022

Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2021-2022

Biologie

Informatica (IF)

Informatica (IFR)

Matematica (IF)

 

Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2021-2022

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II

Biologie medicala

VRBPM

 

 

Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2021-2022

Biologie

Informatica (IF)

Informatica (IFR)

Matematica (IF)

 

Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2021-2022

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II

Biologie medicala

VRBPM


Desfășurare activități didactice, la sediul Universității, începând cu data de 05 mai 2021

     • În baza Legii nr. 87/16.04.2021, pentru aprobarea OUG nr. 141/2020, privind instituirea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ și pentru modificarea și completarea Legii educației naționale, nr. 1/2011, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 403 din 16 aprilie 2021, Partea I,
     • În urma avizului Direcției de Sănătate Publică Bacău, din data de 28 aprilie 2021,
     • Conform hotărârii Senatului Universitar din data de 29 aprilie 2021,

Începând de miercuri, 05 mai 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat mai jos.
Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.
Studenții care au nevoie de cazare se vor adresa serviciului social, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Informatii privind cererile de cazare, contracte se găsesc pe pagina universității https://www.ub.ro/studenti/camin.

  • ORAR Departament BEPM - descarcă
  • ORAR Departament Matematică - Informatică - toate activitățile vor fi în continuare online
  • ORAR DPPD - toate activitățile vor fi în continuare online

 

Lista îndrumatorilor de an

Biologie, Ecologie și Protecția mediului

Matematică și Informatică

 

Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2020-2021

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I

Biologie medicala

VRBPM

 

Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2020-2021

Biologie

Informatica (IF)

Informatica (IFR)

Matematica (IF)

 

Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2020-2021

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II

Biologie medicala

VRBPM

 

Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2020-2021

Biologie

Informatica (IF)

Informatica (IFR)

Matematica (IF)


Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2019-2020

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie

Informatica aplicata

Biologie medicala

VRBPM

 

Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2019-2020

Biologie

Informatica (IF)

Informatica (IFR)

Matematica (IF)

 

Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2019-2020

Informatica aplicata in stiinta si tehnologie

Informatica aplicata

Biologie medicala

VRBPM

 

Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2019-2020

Biologie

Informatica (IF)

Matematica (IF)

 


Anul Universitar 2018 - 2019

Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2018-2019

Biologie - Invățământ cu frecvență

Informatica - Invățământ cu frecvență

Matematica - invatamant cu frecventa

Informatica - Învățământ cu frecvență redusă

Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2018-2019

Informatica Aplicata - Anul I si Anul II

Biologie Medicala

Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului

 

Studii universitare de licență semestrul II 2017-2018

Biologie - Invățământ cu frecvență

Ecologia si Protectia mediului - Invățământ cu frecvență

Informatica - Invățământ cu frecvență

Matematica - invatamant cu frecventa

Informatica - Învățământ cu frecvență redusă

Studii universitare de master semestrul II 2017-2018

Informatica Aplicata - Anul I

Informatica Aplicata in Stiinte si Tehnologie - Anul II

Matematica Didactica - Anul II

Biologie Medicala

Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului

Admitere Stiinte Tertiar

ADMITERE 2022

Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău organizează învăţământ terţiar nonuniversitar la forma cu frecvenţă, pentru calificări profesionale corespunzătoare nivelului de calificare 5, conform Cadrului Naţional al Calificărilor (CNC) aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 918/2013.

Durata studiilor este cuprinsă între 1 şi 3 ani, în funcţie de complexitatea calificării şi de numărul de credite dobândite, şi se derulează pe baza planurilor-cadru, programelor și Standardelor de Pregătire Profesională (SPP) aprobate de către Ministerul Educaţiei. Cursurile se desfășoară în limba română. 

Metodologia de admitere la Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru  anul școlar 2022-2023

 

Oferta educațională pentru anul şcolar 2022-2023

Nr. crt.

Domeniul

Calificarea profesională

Forma de învățământ

Durata de studii

Nr. clase

Nr. locuri*

Tip finanțare

1.

Sănătate și asistență pedagogică

Asistent medical de laborator

Cu frecvență (zi)

3 ani

1

28

Buget

* numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3897/25.05.2022.

Înscrierea candidaţilor se va desfășura online, pe platforma www.admitere.ub.ro, sau la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău.  

 

Calendarul admiterii

Perioada

Etapa

18 iulie – 26 august 2022

Înscrierea candidaţilor

În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare

27.08.2022

Afișarea listelor cu candidații înscriși/ Depunerea contestațiilor

29.08.2022

Afișarea listelor finale cu candidații înscriși, după soluționarea contestațiilor

În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare

30.08.2022

Proba scrisă (test grilă), la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

30.08.2022

Afișarea rezultatelor la proba scrisă / Depunerea contestațiilor

31.08.2022

Afișarea rezultatelor finale, după soluționarea contestațiilor

01-02.09.2022

Confirmarea locului

03.09.2022

Afișarea rezultatelor după confirmare (online și la sediul Universității)

 

Documentele necesare pentru înscriere

  • diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de absolvire a liceului, după caz, sau dovada recunoaşterii sau echivalării, conform legii, a diplomelor de bacalaureat eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
  • foaie matricolă pentru clasele IX-XII/XIII eliberată de unităţile de învăţământ din România sau dovada recunoaşterii sau echivalării învăţământului liceal, conform legii, a foilor matricole pentru clasele IX-XII/XIII eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
  • certificat de naştere, carte de identitate și certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
  • certificat/atestat de competenţe lingvistice de nivel C1 pentru limba română eliberat de instituţiile de învăţământ superior acreditate în România care organizează anul pregătitor de limbă română pentru cetăţenii străini, de Institutul Limbii Române sau de lectoratele de limbă română ale Institutului Limbii Române sau de Institutul Cultural Român din străinătate pentru cetăţenii din statele membre ale Uniunii Europene, Spaţiului Economic European şi din Confederaţia Elveţiană;
  • adeverinţă medicală eliberată de către medicul de familie al candidatului, din care să rezulte că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională pe care doreşte să o dobândească;
  • 3 (trei) fotografii color recente ale candidatului, tip carte de identitate (3×4 cm);
  • dovada plății taxei de înscriere (plata online a taxei de înscriere; plata se poate efectua și direct în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, sau la casieria Universităţii).

 

Condiții de admitere

Au dreptul să se înscrie pentru admiterea la Colegiul din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău absolvenții de liceu, fără diplomă de bacalaureat (adeverință de absolvire a liceului) sau cu diplomă de bacalaureat sau diplome echivalente.

 

Probe de concurs:

  1. În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare:

Proba 1 (probă unică) - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.

Media concursului de admitere reprezintă media generală de absolvire a studiilor liceale sau   echivalente.

  1. În cazul în care numărul de candidaţi înscrişi pentru o calificare profesională depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare, candidații vor susține o probă scrisă (test grilă).

 

Proba 1 - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente;

Proba 2 - nota obținută la proba scrisă.

Media concursului de admitere se formează astfel: 0,5 x media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente, la care se adaugă 0,5 x nota obținută la proba scrisă.

Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 5 (cinci) sau un număr de puncte echivalent cu această notă, indiferent de nota obținută la proba scrisă.

Criterii de departajare la medii egale:

La medii egale, departajarea candidaților se face după media generală a clasei a XII-a și apoi, dacă este cazul, după media generală a clasei a XI-a.

Taxe admitere:

  • Taxa de înscriere: 50 lei*
  • Taxa de înmatriculare: 25 lei*.

*În baza Hotărârii Senatului Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău, sunt scutite de plata taxei de înscriere respectiv a taxei de înmatriculare categoriile de candidați prevăzute în Metodologia de admitere  la art.13 alin. (2), cu respectarea condițiilor prevăzute la art.13 alin. (3).

Pentru informații suplimentare, vă rugăm accesați pagina Colegiului Universității:

https://www.ub.ro/academic/citn


ADMITERE 2021

 

În atenția candidaților înscriși la concursul de admitere la calificările profesionale din cadrul Colegiului Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

     Având în vedere faptul că, în cele două sesiuni de admitere pentru anul școlar 2021-2022, nu s-a atins numărul minim legal de candidați la calificările profesionale aflate în oferta educațională a Colegiului din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, respectiv Tehnician operator mașini cu comandă numerică și Asistent medical de laborator, vă informăm că, în anul școlar 2021-2022, Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău nu va organiza învățământ terțiar nonuniversitar în cadrul Colegiului Universității.

     Rugăm candidații înscriși să transmită cerere pentru restituirea taxei de înscriere, însoțită de copie după CI/BI, pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Comisia de admitere

 

13 August 2021, ora 12:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista definitivă, după confirmări - descarcă 

27 Iulie 2021, ora 18:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista definitivă - descarcă 

27 Iulie 2021, ora 15:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista provizorie - descarcă 

Oferim o șansă absolvenților de liceu fără diplomă de bacalaureat! 

Utilizând resursele de personal și spațiile Universității, puteți să vă continuați studiile la:

COLEGIUL PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT TERȚIAR NONUNIVERSITAROferta educațională pentru 2021-2022

Nr.crt. Domeniul Calificarea profesională Forma de învățământ Durata studiilor Nr. clase Nr.locuri*
1. Sănătate și asistență pedagogică Asistent medical de laborator Cu frecvență (zi) 3 ani 1 28

 *numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3845/26.05.2021

Informații suplimentare 

 

 

Subcategorii

  • Stiinte - Anunturi
  • Biologie
    bio 1

    bio 1
    bio 1
  • Informatica
    info 1
    info 2
    info 3
  • Master IASTE
    ia 1
    ia 2
  • Matematica
    mate 1
    mate 2
    mate 3
  • Ecologie
    Calificare/Titlu de absolvire          EPM/Licențiat în știința mediului
    Nivel de studiu:          Licenţă
    Domeniu de studiu:          Știința mediului
    Program de studiu:          Ecologie și protecția mediului
    Numărul total de credite:          180
    Durată de studiu:          3 ani

     

    1 ·Identificarea şi utilizarea principalelor legităţi, noţiuni şi concepte specifice Ecologiei şi protecţiei mediului.
    · Utilizarea conexiunilor logice cu alte domenii ştiinţifice fundamentale conexe.
    ·Utilizarea metodelor, instrumentelor, aparaturii şi tehnologiilor pentru activități de măsurare şi monitorizare.
    ·Identificarea alternativelor optime în vederea caracterizării ecologice corespunzătoare a factorilor de mediu şi elaborarea de măsuri privind protejarea acestora.
    ·Utilizarea aplicaţiilor specifice pentru prelucrarea, reprezentarea şi stocarea datelor de mediu.
    ·Analiza şi comunicarea informaţiilor cu caracter ştiinţific.
    Ocupaţii posibile: Agent ecolog; Analist de mediu; Asistent de cercetare în ecologie și protecția mediului; Auditor de mediu; Consilier administrația publică; Consilier ecolog; Custode pentru arii protejate; Ecolog; Evaluator si auditor de mediu; Inspector de specialitate ecolog; Inspector pentru conformare ecologică; Inspector protecția mediului; Monitor mediul înconjurător; Muzeograf; Profesor în învățământul gimnazial; Ranger; Raportor ecolog; Referent de specialitate ecolog; Responsabil de mediu; Specialist documentație studii; Specialist în managementul deșeurilor;

    eco-1

    Absolvenţii programului de studii  pot continua studiile prin masterat în Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului în cadrul Facultăţii de Ştiinţe a Universităţii “Vasile Alecsandri” din Bacău.
    Pentru detalii și informații cu privire la disciplinele și planurile de învățământ, accesați link-urile de mai jos.