Documente
PLANUL STRATEGIC
Plan strategic al Facultății de Științe pentru perioada 2020-2024 - descarcă
PLANURI OPERAȚIONALE
Plan operațional pentru anul 2022 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2021 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2020 - descarcă
RAPOARTE PRIVIND ANALIZA SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2021 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2020 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2019 - descarca
RAPOARTE EVALUARE CADRE DIDACTICE
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2019-2020 - N/A (due to COVID-19)
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2016-2017 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2016-2017 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2016-2017 - descarcă
RAPOARTE EVALUARE INTERNĂ A PROGRAMELOR DE STUDII
Raport evaluare internă a programelor de studii 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2016-2017 - descarcă
Pozitii disponibile
Invitatie la Proiectul MASTER YOUR DIGITAL FUTURE
Sunteti invitati sa participati la Proiectul Master your digital future, cu initiative de actualizare a reglementarilor actuale privind telecomunicatiile.
Cele mai relevante propuneri vor fi premiate cu internshipuri la companii IT de top si invitatii la Conferinta plenipotentiarilor ITU care va avea loc la Bucuresti in perioada 26.09-14.10 2022.
Mai multe informatii la yourdigitalfuture.ro
HACKATHON 17-19 iunie 2022
Intre 17-19 iunie, comunitatea OSC-Hackathons si Asociatia Romana de Lingvistica Computationala organizeaza competitia "H3 - Healthcare in Hospitals Hackathon".Competitia se adreseaza studentilor pasionati de programare, dar si tinerilor programatori care doresc sa participe la provocarea de a identifica solutii de management pentru unitatile sanitare.
Detalii despre temele din cadrul competitiei, mentori, juriu si premii, precum si formularul de inregistrare gasiti pe pagina evenimentului:
https://www.hackathons.ro/h3-healthcare-in-hospitals-hackathon/
Inscrierea este gratuita, iar echipa castigatoare va primi un premiu de 1.000 euro.
Apel voluntariat - Forumul EUROSFAT 2022
![]() |
Europuls - Centrul de Expertiză Europeană, va invitață să aplicați în calitate de voluntari la organizarea celui mai mare Forum de afaceri europene din România - EUROSFAT 2022, care poate echivala stagiul de practică obligatoriu. Toate detaliile pentru completarea aplicației se regăsesc în documentul atașat. |
BRIGADA ANTITERORISTĂ - Serviciul Român de Informații
Brigada Antiteroristă selecționează candidați cu o condiție fizică bună pentru specializările Intervenție antiteroristă și Control de securitate pe aeroporturile aviației civile din România.
Un reprezentant al departamentului de resurse umane se va prezenta, miercuri,11.05.2022, ora 11, în Aula universității, pentru a vă prezenta aspectele de interes.
- Brosura cariere - descarcă
- Ghidul candidatului - descarcă
- Probe luptator antiterorist - descarcă
TALENTING SOFTWARE - recruteaza pentru programele de scholarship / internship
Talenting software va invita la intalniri online de prezentare a activitatilor din firma, in vederea recrutarii studentilor din anul 1 sau 2 pentru programele de scholarship / internship.
Prima intalnire va avea loc pe Teams, joi 12 mai la ora 16.15.
Conectarea se va face din sediul Universitatii.
Studentii interesati sunt invitati ca pana pe 6 mai sa trimita CV-ul la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ASISTENT MANAGER - societate cu profil constructii civile, industriale si agricole
Societate comerciala cu profil constructii civile, industriale si agricole angajeaza asistent manager.Atributii principale:
- Tine evidenta corespondentei;
- Arhiveaza si indosariaza documente;
- Tehnoredacteaza documente;
- Pregatirea si transmiterea datelor contabile;
- Pregatirea documentelor necesare intocmirii cartilor tehnice;
- Inregistrarea deconturilor si a foilor de parcurs
Cerinte
- Cunostinte MS Office
- Abilitati comunicative in relatia cu beneficiarii, furnizori materiale, etc
Program flexibil – 4 ore/zi
CV-ul se va trimite la adresa de email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Concursul Internațional de Robotică - ROBOTICS CHAMPIONSHIP
Competiția internaționala Robotics Championship va avea loc în perioada 28 - 30 Aprilie 2022 în Oradea!
Mai multe informatii la: www.robotics-championship.com
Sau folosind link-ul către google drive
AUGMENTED CITY GALLERY
AUGMENTED CITY GALLERY propune publicului noi metode de a intra în relație cu lucrări de artă digitală prin amplasarea lor sub formă de augmented reality works în spațiul public în cadrul expoziției de tip blockchain #NEW MEDIA STREET, parte a Romanian Creative Week 2022.
20 de lucrări de grafică digital și 20 de sculpturi 3D digitale ale studenților vor fi amplasate în spațiul public în puncte predefinite și vor fi expuse publicului timp de patru zile.
Formularul de înscriere se găsește aici
Acesta este deschis tuturor studenților care au astfel de lucrări și are deadline pe 10 aprilie 2022.
CYBERSECURITY Avansat
Sunteti invitati sa va inscrieti in programul de practica al proiectului "POCU/133334-Sa ne protejam mai bine viitorul. Cybersecurity avansat".
Mai multe detalii aici.
ROSPIN Academy
ROSPIN Academy este un program axat pe inginerie spatiala si are ca scop introducerea in subiect a studentilor si tinerilor romani cu interese in aceasta zona in vederea obtinerii unui loc de munca in industrie atat la nivel local, cat si european.
Academy este deja la a doua editie, prima avand loc in primavara lui 2021 in fata a peste 100 de participanti care au participat la 3 luni de cursuri livrate de profesionisti din domeniu.
Editia a doua este impartita in 3 niveluri de dificultate, iar primul a avut loc in perioada Octombrie - Noiembrie 2021 cu nu mai putin de 175 de participanti din intreaga tara care au trecut prin teme introductive legate de industria spatiala.
Nivelul 2 va avea loc in perioada 15 Martie – 19 Aprilie si va acoperi design-ul unei misiuni spatiale si ingineria din spatele satelitilor. Aplicatiile se incheie la data de 4 Martie.
Formular de inscriere: descarcaWebsite: https://rospin.org/rospin-academy/
Facebook: https://www.facebook.com/rospin.org
Tremend Software Consulting - internship-uri
Tremend Software Consulting organizeaza internship-uri pentru mai multe pozitii.
Mai multe informatii, precum si pozitiile disponibile, gasiti in acest fisier - descarca
Pentru informatii suplimentare adresati-va compartimentului HR: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
WalletHub - remote
WalletHub are mai multe pozitii disponibile pentru proaspeti absolventi sau studenti in anul terminal.WalletHub este un site american dedicat gestionarii finantelor personale, apreciat de Forbes ca unul dintre cei mai buni angajatori start-up atat in 2020, cat si in 2021. Din 2012, angajeaza pe piata din Romania si in alte tari europene tineri absolventi care doresc sa-si dezvolte o cariera internationala, dar sa lucreze local, in sistem remote. Apreciaza candidati cu orice tip de studii complete de licenta (minim), atat timp cat au un bun nivel de limba engleza si abilitati de gandire analitica.
Momentan, au deschise urmatoarele oportunitati de angajare in cadrul companiei:
Online Research Analyst
Data Entry Specialist
Content Strategist
Marketing Analyst
CV-urile (exclusiv in limba engleza) se primesc la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - vor raspunde tuturor aplicantilor selectati in cel mult 5 zile lucratoare.
Mai multe despre compania WalletHub gasiti pe http://www.wallethub.com/
Orar anul universitar 2021 - 2022
Anul universitar 2021 - 2022
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2021-2022
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2021-2022
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2021-2022
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2021-2022
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II
Desfășurare activități didactice, la sediul Universității, începând cu data de 05 mai 2021
• În baza Legii nr. 87/16.04.2021, pentru aprobarea OUG nr. 141/2020, privind instituirea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ și pentru modificarea și completarea Legii educației naționale, nr. 1/2011, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 403 din 16 aprilie 2021, Partea I,
• În urma avizului Direcției de Sănătate Publică Bacău, din data de 28 aprilie 2021,
• Conform hotărârii Senatului Universitar din data de 29 aprilie 2021,
Începând de miercuri, 05 mai 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat mai jos.
Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.
Studenții care au nevoie de cazare se vor adresa serviciului social, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Informatii privind cererile de cazare, contracte se găsesc pe pagina universității https://www.ub.ro/studenti/camin.
- ORAR Departament BEPM - descarcă
- ORAR Departament Matematică - Informatică - toate activitățile vor fi în continuare online
- ORAR DPPD - toate activitățile vor fi în continuare online
Lista îndrumatorilor de an
Biologie, Ecologie și Protecția mediului
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2020-2021
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2020-2021
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2020-2021
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2020-2021
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2019-2020
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Informatica aplicata
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2019-2020
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2019-2020
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2019-2020
Anul Universitar 2018 - 2019
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2018-2019
Biologie - Invățământ cu frecvență
Informatica - Invățământ cu frecvență
Matematica - invatamant cu frecventa
Informatica - Învățământ cu frecvență redusă
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2018-2019
Informatica Aplicata - Anul I si Anul II
Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului
Studii universitare de licență semestrul II 2017-2018
Biologie - Invățământ cu frecvență
Ecologia si Protectia mediului - Invățământ cu frecvență
Informatica - Invățământ cu frecvență
Matematica - invatamant cu frecventa
Informatica - Învățământ cu frecvență redusă
Studii universitare de master semestrul II 2017-2018
Informatica Aplicata in Stiinte si Tehnologie - Anul II
Matematica Didactica - Anul II
Admitere Stiinte Tertiar
ADMITERE 2022
Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău organizează învăţământ terţiar nonuniversitar la forma cu frecvenţă, pentru calificări profesionale corespunzătoare nivelului de calificare 5, conform Cadrului Naţional al Calificărilor (CNC) aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 918/2013.
Durata studiilor este cuprinsă între 1 şi 3 ani, în funcţie de complexitatea calificării şi de numărul de credite dobândite, şi se derulează pe baza planurilor-cadru, programelor și Standardelor de Pregătire Profesională (SPP) aprobate de către Ministerul Educaţiei. Cursurile se desfășoară în limba română.
Metodologia de admitere la Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul școlar 2022-2023
Oferta educațională pentru anul şcolar 2022-2023
Nr. crt. |
Domeniul |
Calificarea profesională |
Forma de învățământ |
Durata de studii |
Nr. clase |
Nr. locuri* |
Tip finanțare |
1. |
Sănătate și asistență pedagogică |
Asistent medical de laborator |
Cu frecvență (zi) |
3 ani |
1 |
28 |
Buget |
* numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3897/25.05.2022.
Înscrierea candidaţilor se va desfășura online, pe platforma www.admitere.ub.ro, sau la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău.
Calendarul admiterii
Perioada |
Etapa |
18 iulie – 26 august 2022 |
Înscrierea candidaţilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare |
|
27.08.2022 |
Afișarea listelor cu candidații înscriși/ Depunerea contestațiilor |
29.08.2022 |
Afișarea listelor finale cu candidații înscriși, după soluționarea contestațiilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare |
|
30.08.2022 |
Proba scrisă (test grilă), la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău |
30.08.2022 |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă / Depunerea contestațiilor |
31.08.2022 |
Afișarea rezultatelor finale, după soluționarea contestațiilor |
01-02.09.2022 |
Confirmarea locului |
03.09.2022 |
Afișarea rezultatelor după confirmare (online și la sediul Universității) |
Documentele necesare pentru înscriere
- diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de absolvire a liceului, după caz, sau dovada recunoaşterii sau echivalării, conform legii, a diplomelor de bacalaureat eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- foaie matricolă pentru clasele IX-XII/XIII eliberată de unităţile de învăţământ din România sau dovada recunoaşterii sau echivalării învăţământului liceal, conform legii, a foilor matricole pentru clasele IX-XII/XIII eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- certificat de naştere, carte de identitate și certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
- certificat/atestat de competenţe lingvistice de nivel C1 pentru limba română eliberat de instituţiile de învăţământ superior acreditate în România care organizează anul pregătitor de limbă română pentru cetăţenii străini, de Institutul Limbii Române sau de lectoratele de limbă română ale Institutului Limbii Române sau de Institutul Cultural Român din străinătate pentru cetăţenii din statele membre ale Uniunii Europene, Spaţiului Economic European şi din Confederaţia Elveţiană;
- adeverinţă medicală eliberată de către medicul de familie al candidatului, din care să rezulte că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională pe care doreşte să o dobândească;
- 3 (trei) fotografii color recente ale candidatului, tip carte de identitate (3×4 cm);
- dovada plății taxei de înscriere (plata online a taxei de înscriere; plata se poate efectua și direct în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, sau la casieria Universităţii).
Condiții de admitere
Au dreptul să se înscrie pentru admiterea la Colegiul din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău absolvenții de liceu, fără diplomă de bacalaureat (adeverință de absolvire a liceului) sau cu diplomă de bacalaureat sau diplome echivalente.
Probe de concurs:
- În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare:
Proba 1 (probă unică) - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
Media concursului de admitere reprezintă media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
- În cazul în care numărul de candidaţi înscrişi pentru o calificare profesională depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare, candidații vor susține o probă scrisă (test grilă).
Proba 1 - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente;
Proba 2 - nota obținută la proba scrisă.
Media concursului de admitere se formează astfel: 0,5 x media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente, la care se adaugă 0,5 x nota obținută la proba scrisă.
Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 5 (cinci) sau un număr de puncte echivalent cu această notă, indiferent de nota obținută la proba scrisă.
Criterii de departajare la medii egale:
La medii egale, departajarea candidaților se face după media generală a clasei a XII-a și apoi, dacă este cazul, după media generală a clasei a XI-a.
Taxe admitere:
- Taxa de înscriere: 50 lei*
- Taxa de înmatriculare: 25 lei*.
*În baza Hotărârii Senatului Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău, sunt scutite de plata taxei de înscriere respectiv a taxei de înmatriculare categoriile de candidați prevăzute în Metodologia de admitere la art.13 alin. (2), cu respectarea condițiilor prevăzute la art.13 alin. (3).
Pentru informații suplimentare, vă rugăm accesați pagina Colegiului Universității:
https://www.ub.ro/academic/citn
ADMITERE 2021
În atenția candidaților înscriși la concursul de admitere la calificările profesionale din cadrul Colegiului Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău
Având în vedere faptul că, în cele două sesiuni de admitere pentru anul școlar 2021-2022, nu s-a atins numărul minim legal de candidați la calificările profesionale aflate în oferta educațională a Colegiului din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, respectiv Tehnician operator mașini cu comandă numerică și Asistent medical de laborator, vă informăm că, în anul școlar 2021-2022, Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău nu va organiza învățământ terțiar nonuniversitar în cadrul Colegiului Universității.
Rugăm candidații înscriși să transmită cerere pentru restituirea taxei de înscriere, însoțită de copie după CI/BI, pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Comisia de admitere
13 August 2021, ora 12:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista definitivă, după confirmări - descarcă
27 Iulie 2021, ora 18:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista definitivă - descarcă
27 Iulie 2021, ora 15:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista provizorie - descarcă
Oferim o șansă absolvenților de liceu fără diplomă de bacalaureat!
Utilizând resursele de personal și spațiile Universității, puteți să vă continuați studiile la:
COLEGIUL PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT TERȚIAR NONUNIVERSITAR - Oferta educațională pentru 2021-2022
Nr.crt. | Domeniul | Calificarea profesională | Forma de învățământ | Durata studiilor | Nr. clase | Nr.locuri* |
1. | Sănătate și asistență pedagogică | Asistent medical de laborator | Cu frecvență (zi) | 3 ani | 1 | 28 |
*numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3845/26.05.2021
Mai multe articole...
- Tabere studențesti
- Mobilitati ERASMUS 2021-2022
- Mobilitati ERASMUS 2020-2021
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Biologie
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Informatică
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Matematică
- Mobilitati ERASMUS 2019-2020
- Orar activităţi remediale
- Ghidul studentului
- Planificari examene 2018
Subcategorii
- Stiinte - Anunturi
-
Biologie
-
Informatica
-
Master IASTE
-
Matematica
-
Ecologie
Calificare/Titlu de absolvire EPM/Licențiat în știința mediului Nivel de studiu: Licenţă Domeniu de studiu: Știința mediului Program de studiu: Ecologie și protecția mediului Numărul total de credite: 180 Durată de studiu: 3 ani ·Identificarea şi utilizarea principalelor legităţi, noţiuni şi concepte specifice Ecologiei şi protecţiei mediului.
· Utilizarea conexiunilor logice cu alte domenii ştiinţifice fundamentale conexe.
·Utilizarea metodelor, instrumentelor, aparaturii şi tehnologiilor pentru activități de măsurare şi monitorizare.
·Identificarea alternativelor optime în vederea caracterizării ecologice corespunzătoare a factorilor de mediu şi elaborarea de măsuri privind protejarea acestora.
·Utilizarea aplicaţiilor specifice pentru prelucrarea, reprezentarea şi stocarea datelor de mediu.
·Analiza şi comunicarea informaţiilor cu caracter ştiinţific.Ocupaţii posibile: Agent ecolog; Analist de mediu; Asistent de cercetare în ecologie și protecția mediului; Auditor de mediu; Consilier administrația publică; Consilier ecolog; Custode pentru arii protejate; Ecolog; Evaluator si auditor de mediu; Inspector de specialitate ecolog; Inspector pentru conformare ecologică; Inspector protecția mediului; Monitor mediul înconjurător; Muzeograf; Profesor în învățământul gimnazial; Ranger; Raportor ecolog; Referent de specialitate ecolog; Responsabil de mediu; Specialist documentație studii; Specialist în managementul deșeurilor; Absolvenţii programului de studii pot continua studiile prin masterat în Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului în cadrul Facultăţii de Ştiinţe a Universităţii “Vasile Alecsandri” din Bacău.
Pentru detalii și informații cu privire la disciplinele și planurile de învățământ, accesați link-urile de mai jos.