Studenți

Index articole

ANUL UNIVERSITAR 2021 - 2022 

 

important          ANUNȚ PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE

Conform hotărârii Consiliului Facultății de Stiinte și a Senatului Universitar, începând de luni, 06 decembrie 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat pentru fiecare grupă / program de studii.

IMPORTANT - Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.

 

 

important          Dragi studenți/ Stimați colegi,

          Conform hotărârii CA din data de 22 octombrie 2021 și având în vedere ultimele restricții, vă comunicăm următoarele:

                • În contextul pandemiei COVID-19,

                • Având în vedere situația existentă la nivel național, precum și ultimele restricții,

                • Din motive medicale, unele activități din cadrul Universității se vor desfășura cu anumite restricții, după cum urmează:

      - activitățile privind eliberarea actelor de studii, la Biroul de acte de studii, rămân suspendate, temporar, până la data de 29 octombrie 2021, inclusiv. Reluarea activităților se va face începând cu data de 01 noiembrie 2021, 2 (două) zile pe săptămână, respectiv în zilele de luni și joi. Persoanele programate în această perioadă vor fi reprogramate, cu prioritate, imediat după reluarea activității;

      - dosarele pentru acordarea burselor pe semestrul I al anului universitar 2021-2022 se vor transmite online. Excepție fac dosarele pentru acordarea burselor sociale și speciale, care se vor transmite, atât online, prin e-mail, cât și prin poștă/ curier;

      - toate solicitările/ cererile se vor transmite online, cu excepția situațiilor excepționale, care presupun accesul în instituție exclusiv pe baza unei programări prealabile, telefonic, sau prin e-mail, la compartimentul de specialitate (secretariate facultăți, secretariat general etc).

Vă mulțumim pentru înțelegere.

 

IMPORTANT - ANUNT ECHIVALARI - vizualizare

Cerere studenti - se poate descărca de aici.

 

Fisa de inscriere

Fișa de înscriere se poate descărca de aici.

Documentul se va completa, semna, scana și se va trimite prin email îndrumătorului de an până la data de 17 Octombrie 2021.

 

 

DESCHIDEREA ANULUI UNIVERSITAR 2021-2022 LA UNIVERSITATEA „VASILE ALECSANDRI” DIN BACĂU

Scurt tutorial MICROSOFT TEAMS

Bun venit la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ

  • Studenții care nu au obținut minim 20 credite pe fiecare an de studiu, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenții din anul terminal care nu au situația școlară incheiată pe fiecare an de studii, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional

  • Studenții care doresc reînmatriculare, vor depune cererea însoțită de scanarea chitanței în valoare de 500 lei și a buletinului pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional.

 
TERMEN FINAL 08.10.2021