Studenți

Index articole

ANUL UNIVERSITAR 2020 - 2021 

Desfășurare activități didactice, la sediul Universității, începând cu data de 05 mai 2021

     • În baza Legii nr. 87/16.04.2021, pentru aprobarea OUG nr. 141/2020, privind instituirea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ și pentru modificarea și completarea Legii educației naționale, nr. 1/2011, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 403 din 16 aprilie 2021, Partea I,
     • În urma avizului Direcției de Sănătate Publică Bacău, din data de 28 aprilie 2021,
     • Conform hotărârii Senatului Universitar din data de 29 aprilie 2021,

Începând de miercuri, 05 mai 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat mai jos.
Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.
Studenții care au nevoie de cazare se vor adresa serviciului social, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Informatii privind cererile de cazare, contracte se găsesc pe pagina universității https://www.ub.ro/studenti/camin.

  • ORAR Departament BEPM - descarcă
  • ORAR Departament Matematică - Informatică - toate activitățile vor fi în continuare online
  • ORAR DPPD - toate activitățile vor fi în continuare online

 

Planificarea examenelor pentru sesiunea de vara 2020-2021

 

ANUNT IMPORTANT - inscrierea la sesiunile de restante / diferente - descarca

     - Cerere diferente - descarcă
     - Cerere reexaminare - descarcă

YouthSpeak Forum 21 | AIESEC Romania

AIESEC Pe data de 22 Aprilie, între orele 12:00-18:30, AIESEC Romania te invită să iei parte la YouthSpeak Forum 21, un eveniment online destinat tinerilor, ce promovează Obiectivele de Dezvoltare Durabilă! Poți participa la keynotes inspiraționale, discuții de panel pe această temă și workshops practice în care să-ți dezvolți soft skills noi, livrate de companii partenere!
Înscrie-te acum bit.ly/YSF21Registration

#AIESEC #YouthSpeakForum #SDGs #Networking #Skills

 

Risky Business lansează un program unic de accelerare pentru start-upuri studențești!

Risky Business a lansat Student Startup Accelerator, un program unic de accelerare pentru startup-uri studențești.
Programul se va derula în perioada iunie - octombrie 2021, oferind studenților ateliere de lucru, mentorat individual și resursele necesare pentru a evolua de la stadiu de idee la inovație.
Primele 10 startup-uri vor primii premii în bani cuprinse între 9.000 și 140.000 lei pentru a îi ajuta să își continue construirea afacerii acestora.
Studenții pot aplica până la data de 30 aprilie, aici.
Programul se desfășoară online și va primi studenți din majoritatea universităților din țară. Cerința principal de este ca aceștia să aibă în echipă cel puțin un student care să fie în ultimii doi ani terminali.

Mai multe detalii despre program sunt disponibile aici

 

iColaborare CIRCULAR ECONOMY HACKATHON

      Institutul pentru Cercetări în Economie Circulară şi Mediu "Ernest Lupan" și Agenția de Dezvoltare Regională Centru, organizează Circular Economy Hackathon, în perioada 01.04-12.06.2021, în mediul online. Circular Economy Hackathon este un proiect realizat la nivel național care abordează economia circulară, cu accent pe schimbări climatice, consum excesiv, producția iresponsabilă și gestionarea deficitară a resurselor. Hackathonul se adresează echipelor de studenți, absolvenți recenți și doctoranzi de la orice universitate din România. Căutăm candidați și mentori creativi, pasionați de economia circulară și care doresc să se implice. Candidații și echipele lor vor putea alege să abordeze una din cele 8 provocări disponibile, iar ideile de proiect se vor dezvolta și prezenta în perioada 11-12 iunie 2021, urmând ca mai apoi să fie premiate cele mai bune 8 idei, cu premii în valoare de aproximativ 5000 EURO.

      Participanții vor avea ocazia să dezvolte și să definească soluția echipei lor în prima zi, apoi să o prezinte grupului de experți la sfârșitul celei de-a doua zi. Juriul va analiza proiectele și va nominaliza echipele câștigătoare pentru fiecare provocare.

       Mai multe detalii la https://www.ircem.ro/

 

iTEC, un concurs dedicat atât studenților, cât și elevilor pasionați de domeniul IT, se va desfășura în perioada 26-28 martie, în mediul online.

     Concursul este dedicat studenților și elevilor de liceu, reprezentând o oportunitate educațională excelentă pentru aceștia. Participanții vor avea ocazia să își testeze și îmbunătățească abilitățile de programare, sub îndrumarea mentorilor experimentați care le vor sta la dispoziție.
     Concursul se desfășoară sub forma a şase probe: 
              - Algoritmică
              - AI Development
              - UI/UX Design
              - Cybersecurity
              - Mobile Development
              - Web Development
     Dintre acestea, probele Algoritmică şi UI/UX Design sunt de 4 sau 6 ore, iar celelalte patru sunt probe lungi ce durează între 9 şi 12 ore.
   Pe lângă partea de programare efectivă, pregătim alături de partenerii noștri numeroase activități, challenge-uri și alte suprize, dar și sesiuni de conferințe și workshop-uri susținute de traineri și speakeri internaționali, care vor aborda atât teme tehnice, cât și de interes civic sau antreprenoriat.
     Acest eveniment este organizat de Liga AC, cu suportul Universității Politehnica Timișoara, a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare şi partenerii Nokia, Avaelgo, Here, Haufe, Continental, Intel, Kruger & Matz.
     Înscrierile se pot face pe https://itec.ro/participant/ , unde se găsesc și mai multe explicaţii despre eveniment.
     De asemenea, alte informaţii pot fi găsite şi în evenimentul de pe Facebook.
Nu există taxă de participare. 

 

Curs facultativ "Programare Orientată pe Obiecte în PHP și Drupal CMS"- ediția a III-a

Pe durata semestrului II, anul universitar 2020-2021, la Facultatea de Științe, Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău se organizează pentru studenți proiectul - curs facultativ "Programare Orientată pe Obiecte în PHP și Drupal CMS"- ediția a III-a.
Proiectul se realizează la inițiativa companiei Softescu beneficiind de suportul Facultății de Științe, Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău. Acest demers are rolul de a susține formarea tinerilor programatori asigurând astfel un fundament pentru o mai bună integrare a lor pe piața muncii. Costurile generate de organizarea acestui proiect sunt suportate integral de compania Softescu. Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău furnizează sala pentru desfășurarea orelor de curs și asigură promovarea acestei inițiative în rândul studenților.

Înscrierile la curs se realizează în perioada 1-14 martie 2021.
Link-ul de înscriere la curs: aici

Cursul se va desfășura în perioada Martie - Mai 2021, începând cu 19 martie 2021, intervalul orar 17:00-19:00.
Cursul se va desfășura on-line. Link-ul de acces va fi comunicat ulterior prin email participanților înscriși.

Tematica de curs: conceptele fundamentale de dezvoltare web în PHP, programarea orientată pe obiecte în PHP, dezvoltarea unui site cu ajutorul unui CMS (Drupal).

Toți participanții cu o prezență de minim 70 % vor primi în cadrul cursului festiv o diplomă de participare.
Cei dornici să-și verifice cunoștințele dobândite vor participa și la o evaluarea teoretică și practică care se va realiza la finalul cursului la o dată ce va fi comunicată ulterior. Studenții vor primi o diplomă de absolvire a cursului unde vor fi trecute și cunoștințele pe care aceștia le-au dobândit.
Oricine dorește să participe la acest curs este rugat să completeze formularul de înscriere aici



STAGII de PRACTICĂ 2021

    Programul național de stagiatură „Stagii pe Bune” vă așteaptă în data de 6 martie 2021, ora 9.00, într-un spațiu virtual special amenajat pentru lansarea STAGIILOR de PRACTICĂ ce se vor desfășura în vara acestui an.  Programul oferă studenților posibilitatea de a-și pune în aplicare cunoștințele teoretice și practice acumulate în facultate,  învățând să lucreze în echipă și îmbunătățindu-și abilitățile de comunicare, într-un mediu de lucru profesionist. Companiile participante au ocazia să cunoască tineri curioși, care pot deveni angajații acestora după finalizarea studiilor. Programul de stagii aduce studenții alături de profesioniștii IT&C! La adresa https://profs.info.uaic.ro/~stagiidepractica/ veți gasi o serie de detalii privind modul de desfășurare a programului de stagii pentru anul 2021.
    Coordonatele evenimentului on-line, de Sambata 6 Martie, Ora 9.00:  https://zoom.us/j/95719098216?pwd=MkFvTllqcVNjWXhRR1BGc2tRd0ZmQT09, link pe care il puteti accesa si direct de pe site-ul evenimentului.
     Multumim pe această cale companiilor partenere!

Vă așteptăm!

Echipa Stagiilor de Practică

 

Planificarea examenelor pentru sesiunea de iarnă 2020-2021

 

DOCUMENT ACTUALIZAT - Cerere studenți - reexaminare - descarcă

DOCUMENT ACTUALIZAT - Cerere studenți - diferență - descarcă

DOCUMENT ACTUALIZAT - Normele Facultății de Științe pentru colocvii/examene/restanțe/reexaminări/diferențe - descarcă

ANUNȚ IMPORTANT PENTRU TOȚI STUDENȚII

     Studenții care doresc adeverință de student pot solicita acest lucru online, pe adresele de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., menționând scopul și modul în care vor să o primească - scanat (prin email) sau fizic (printat) - adeverința pe suport fizic poate fi solicitată doar pentru motive bine întemeiate si se va putea ridica in fiecare zi intre orele 11 - 13. 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL I

     Având in vedere noile restricții impuse de epidemia de COVID-19 depunerea diplomelor, a foilor matricole și a fotografiilor pentru anul I se amână pâna la noi dispoziții.

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII II ȘI III

     Fișa de înscriere și actul adițional se primesc prin mijloace electronice (email sau TEAMS) de la îndrumătorul de an. Fișa de înscriere se poate descărca și de aici.

     Aceste documente se vor completa, semna, scana și se vor trimite prin email îndrumătorului de an până la data de 21 Octombrie 2020.

     Carnetele și legitimațiile se vizează doar la solicitarea studenților pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

     Fiind perioadă de pandemie se vor viza doar dacă sunt urgențe! 

 

Deschiderea noului an universitar va avea loc in data de 05 Octombrie 2020, ora 11:00, pe platforma Microsoft TEAMS.

ÎNDRUMARUL STUDENTULUI

Pentru un debut mai ușor în viața de student, răsfoiește următorul GHID.

 

Cerere studenți - reînmatriculare, an suplimentar, etc - descarcă

Normele Facultății de Științe pentru colocvii/examene/restanțe/reexaminări/diferențe - descarcă

Normele Facultății de Științe pentru examenele de finalizare studii - descarcă