MARKETING - studii de licenţă 

 
Durata studiilor: 6 semestre (3 ani).

Forma de învăţământ:
  • Învăţământ cu frecvenţă (IF)
  • Învăţământ la Distanţă (ID).

Diploma obţinută după absolvire: (forma de învăţământ ZI şi ID): Diplomă LICENŢĂ în Ştiinţe Economice, domeniul Marketing, specializarea Marketing.

Stadiul acreditării:
  • Învăţământ cu frecvenţă (IF) - Acreditat, calificativ "Încredere"
  • Învăţământ la Distanţă (ID) - Acreditat, calificativ "Încredere"
 

Rezumatele fișelor disciplinelor, pentru anul universitar 2019-2020:

  • Învăţământ cu frecvenţă (IF):

           Anul I PDF;        Anul II PDF;        Anul III PDF.

  • Învăţământ la Distanţă (ID):

           Anul I PDF;       Anul II PDF;        Anul III PDF.

 

Structura anilor de studii - IF şi ID (pentru anul universitar 2019-2020)

Anul I

Nr.
crt.
Disciplina Nr. credite Forma de examinare* Semestrul
1. Microeconomie 5 E 1
2. Informatică 4 V  1
3. Dreptul afacerilor 4 E  1
4. Matematică aplicată în economie 4 E  1
5. Contabilitate 5 E  1
6. Limba străină - En/Fr (1) 3 V  1
7. Management 5 E  1
8. Educaţie fizică 1 V  1
9. Psihologia educației (facultativ) 5 E 1
10. Statistică 6 E  2
11. Finanţe 5 V  2
12. Macroeconomie 6 E  2
13. Mediul de afaceri european 4 E  2
14. Marketing 6 E  2
15. Limba străină - En/Fr (2) 3 V  2
16. Educaţie fizică (2) 1 V  2
17. Pedagogie (facultativ) 5 E 2
 

Anul II

Nr.
crt.
Disciplina Nr. credite Forma de examinare* Semestrul
1. Tehnici promoţionale 5 E 3
2. Marketing direct 5 E 3
3. Econometrie 6 E 3
4. Comportamentul consumatorului 5 E 3
5. Etica în afaceri 4 E 3
6. Limba străină - En/Fr (3) 2 V 3
7. Marketing şi dezvoltare durabilă (opţional 1) / Marketing agroalimentar (opţional 1) 3 V 3
8. Relaţii publice 5 E 4
9. Marketingul serviciilor 5 E 4
10. Business to business marketing 5 E 4
11. Managementul resurselor umane 4 E 4
12. Limba străină - En/Fr (4) 3 V 4
13. Comerț internațional (opţional 2) / Marketingul micilor afaceri (opţional 2) 5 V 4
14. Protecția consumatorilor (facultativ) 4 V 4
Design și estetică (facultativ) 4 V 4
Limba străină II  - En/Fr (1) (facultativ) 4 V 4
15. Practică (30 ore x 3 săptămâni) 3 C 4
16. Educaţie fizică 1 V 4
 

 Anul III

Nr.
crt.
Disciplina Nr. credite Forma de examinare* Semestrul
1. Cercetări de marketing 5 E 5
2. Marketing strategic 5 E 5
3. Cybermarketing 4 E 5
4. Inițiere în antreprenoriat 4 E 5
5. Marketing internaţional 5 E 5
6. Proiecte de marketing 3 V 5
7. Simulări de marketing (opţional 3) / Managementul produsului și al brandului (opţional 3) 4 V 5
8. Mărfuri nealimentare și securitatea utilizatorilor (facultativ) 2 V 5
Mărfuri alimentare și securitatea consumatorilor (facultativ) 2 V 5
Limba străină II - En/Fr (2) (facultativ) 2 V 5
9. Dezvoltarea competențelor socioemoționale (facultativ) 4 E 5
10. Marketing social-politic 4 E 6
11.
Managementul relaţiilor cu clienţii
4
V
6
12. Managementul marketingului 3 E 6
13. Tehnici de vânzare 4 E 6
14. Analiza informaţiilor de marketing utilizând SPSS 4 V 6
15. Multimedia marketing (opţional 4) / Managementul IMM-urilor (opţional 4) 4 V 6
16. Baze de date pentru marketing (opţional 5) / Preţuri şi concurenţă (opţional 5) 4 E 6
17. Cercetări pentru elaborarea lucrării de licenţă (2 săptămâni x 30 ore = 60 ore)  3 V 6

 *E - examen, V-verificare, C-colocviu

 
Coordonator program Învăţământ Frecvenţă: Director Departament Marketing și Management, prof. univ. dr. Eugenia HARJA
Coordonator program Învăţământ la Distanţă: Lector univ. dr. Luminița ZAIȚ