PROGRAM CU PUBLICUL:

În data de 19.10.2022 programul cu publicul este între orele: 8.30-11.30.

LUNI - VINERI

8.30 - 9.30

13.00 - 15.00

 

 

Secretariat domeniul Limbă și literatură/

Filologie/ Științe ale comunicării - cam. 10

Telefon: 0234 588884/ 0234 542411 int. 620

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Secretariat domeniul

Științe ale educației - cam. 8

Telefon: 0234 542411 int. 617

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

ÎN ATENȚIA CURSANȚILOR LA PROGRAMELE DE CONVERSIE PROFESIONALĂ

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR TRANSFERAȚI, REÎNMATRICULAȚI SAU ÎNSCRIȘI ÎN AN SUPLIMENTAR

Toți studenții transferați, reînmatriculați sau înscriși în an suplimentar (refacerea activităților) trebuie să se prezinte la secretariatul Facultății de Litere, în perioada 7-10 noiembrie 2022, pentru a semna contractul de studii, actul adițional și fișa de înscriere. În caz contrar, nu vor fi înscriși în anul universitar 2022-2023.

De asemenea, studenții reînmatriculați trebuie să prezinte la secretariat următoarele documente în original și copie: diplomă de bacalaureat, certificat naștere, certificat căsătorie, cartea de identitate, adeverință medicală și 2 fotografii. 

 

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ETNICI ROMÂNI (R. MOLDOVA)

Studenții etnici români (cu bursă/ fără bursă) trebuie să prezinte la Secretariatul Facultății de Litere, până pe 24 octombrie 2022 (în timpul programului cu publicul) următoarele documente:

  • Copie pașaport;
  • Copie carte de identitate;
  • Copie permis de ședere;
  • Extras de cont bancar pentru luna octombrie (studenții cu bursă).

 

 

Informații privind reînmatricularea la studii în anul univ. 2022-2023

Cerere reînmatriculare

Informații privind refacerea activităților (an suplimentar) în anul univ. 2022-2023

Cerere an suplimentar

Informații privind echivalarea unor discipline pentru anul univ. 2022-2023

Cerere echivalare

CERERE-TIP STUDENȚI DIVERSE

IMPORTANT TAXE

Pentru orice informație privind taxa de studii, vă rugăm să luați legătura cu administratorul șef, dna Tatiana Iliescu:

telefon: 0234-542411, interior 634

e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Detalii pentru plata taxelor:

  • Cont IBAN: RO20TREZ06120F330500XXXX - Trezoreria Bacău;
  • Cod unic de înregistrare: 4278094.

  

 

 

Indrumarul studentului la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău