PROGRAM CU PUBLICUL:

VINERI, 19.08.2022, PROGRAMUL CU PUBLICUL VA FI DE LA 8.30 - 11.30.

LUNI - VINERI

8.30 - 9.30

13.00 - 15.00

 

IMPORTANT - TABERE STUDENȚEȘTI

TABERE STUDENȚEȘTI - VACANȚA DE VARĂ 2022

LIsta finală cu studenții beneficiari de tabără - afișată 19.07.2022

Proces-verbal încheiat în vederea selectării studenților care vor beneficia de locuri în Programul National "Tabere Studentesti" 2022

Lista studenților care au depus cerere pentru tabăra 

Anunț privind comisia de selecție a studenților beneficiari de tabără studențească- 2022

 

Perioada de depunere a cererilor: 05 - 10 iulie 2022

Cererile se semnează olograf, cu pix albastru, și se pot depune personal, la secretariatul Facultății sau se trimit scanate pe e-mailul Facultății: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cererile vor fi însoțite de copia cărții de identitate.

 

Pentru mai multe informații accesați: https://www.ub.ro/studenti/tabere-studentesti.

 

 

 Studenții din anul I și II, studii universitare de licență și master, trebuie să se prezinte la Secretariatul Facultății de Litere, până pe 08.04.2022, pentru verificarea documentelor, în caz contrar, vor pierde locul ocupat.

Pentru studii universitare de licență, studenții trebuie să se prezinte cu următoarele documente, ÎN ORIGINAL:

- diploma de bacalaureat, foaia matricolă de liceu, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cartea de identitate, 3 fotografii color 3x4 cm.

Pentru studii universitare de master, studenții trebuie să se prezinte cu următoarele documente, ÎN ORIGINAL:

diploma de bacalaureat, diploma de licență, suplimentul la diploma/ foaia matricolă, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cartea de identitate, 3 fotografii color 3x4 cm.

 

VĂ RUGĂM SĂ RESPECTAȚI PERIOADA ȘI PROGRAMUL CU PUBLICUL.

IMPORTANT

Studenții din anul I și II, cursuri de conversie, trebuie să se prezinte la Secretariatul Facultății de Litere, în perioada 11.04 – 06.05.2022, pentru verificarea documentelor, în caz contrar vor pierde locul ocupat.

Studenții trebuie să se prezinte cu următoarele documente,  ÎN ORIGINAL:  diploma de bacalaureat, diploma de licență, suplimentul la diploma/ foaia matricolă, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cartea de identitate,  adeverința de salariat depusă online la dosarul de admitere și 2 fotografii color 3x4 cm.

  

INFORMAȚII PRIVIND CAZAREA

 Astăzi 16.03.2022, începând cu ora 12.00 se cazează toti studentii care au solicitat cazare și se prezintă pentru ocuparea unui loc.

 Tabel nominal cu sudenții Facultății de Litere care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (.pdf)

 

Cazarea în Căminele Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul 2021-2022

Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:

  1. Începând cu data de 10.03.2022, după ora 12, se vor afișa pe site-ul facultăților și pe platforma Microsoft Teams, lista cu studenți care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (se iau în considerare cererile depuse în perioada 15.06.2021-08.03.2022);
  2. Pentru studenții care doresc cazare și nu au depus cerere până la date de 08.03.2022, acestea se pot depune până duminică, 13.03.2022, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Listele vor fi postate pe pagina web a facultăților și platforma Microsoft Teams, începând cu data de 14.03.2022; Descărcați cererea aici (.docx);
  3. Studenții orfani de ambii părinți, copii de cadre didactice, studenți aflați în plasament și studenții familiști vor aduce actele doveditoare în original la cazare conform Regulamentului de cazare(.pdf);
  4. Pentru cazarea efectivă a studenților aceștia se vor prezenta fizic la sediul facultăților, începând cu data de 11.03.2022, ora 12:00, pentru obținerea contractului și a repartizării pe camere, după cum urmează:
    1. Facultatea de Inginerie în corpul B, sala BI21, Campus Mărășești nr.157;
    2. Facultatea de Litere în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    3. Facultatea de Științe în corpul D, sala D202, Campusul Mărășești, nr.157;
    4. Facultatea de Științe Economice în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    5. Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, corpul D, Campus Mărășești nr.157;
  5. După primirea contractului, studentul trebuie să achite cazarea. Contravaloarea serviciului de cazarea se poate achita astfel:
    1. Online în contul Universității, deschis la trezoreria Română Bacău. Cont: RO44TREZ06120F331400XXXX CUI:4278094  (cu specificarea plată cămin luna martie);
    2. Fizic la casieria Universității în cele două puncte din corpul D din Campusul Mărășești, nr.157, sălile D126 și D127;
  6. Cazarea propriu-zisă, se face la parterul Căminului nr.2 din Campusul Mărășești, nr.157 la Serviciul Sociale. Cazarea este condiționată de deținerea contractului și chitanța/dovada ordinului de plată;
  7. Programul pentru cazarea propriu-zisă este următorul:
    1. Vineri, 11.03.2022, în intervalul orar 12-16;
    2. Sâmbătă, 12.03.2022, în intervalul 9-15.

OBS: Studenții care sunt deja cazați, rămân pe locurile lor fără a mai face vreun demers!

Vă mulțumim pentru înțelegere! Pentru orice nelămurire vă așteptăm mesajele pe paginile de Facebook și Instagram  ale Ligii Studențești sau pe Teams la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!

  

CERERE-TIP STUDENȚI DIVERSE

IMPORTANT TAXE

Pentru orice informație privind taxa de studii, vă rugăm să luați legătura cu administratorul șef, dna Tatiana Iliescu:

telefon: 0234-542411, interior 634

e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Detalii pentru plata taxelor:

  • Cont IBAN: RO20TREZ06120F330500XXXX - Trezoreria Bacău;
  • Cod unic de înregistrare: 4278094.

 

  

cursuri chineza mic

Informații privind reînmatricularea la studii în anul univ. 2021-2022

Cerere reînmatriculare

Informații privind refacerea activităților (an suplimentar) în anul univ. 2021-2022

Cerere an suplimentar

Informații privind echivalarea unor discipline pentru anul univ. 2021-2022

Cerere echivalare

TABERE STUDENȚEȘTI - VACANȚA DE VARĂ 2021

LISTA FINALĂ CU STUDENȚII BENEFICIARI DE BILETE DE TABĂRĂ

Proces-verbal încheiat în vederea selectării studenților care vor beneficia de locuri în Programul National "Tabere Studentesti" 2021

LISTA CU STUDENȚII CARE AU DEPUS CERERE PENTRU A BENEFICIA DE TABĂRĂ


Perioada de înscriere: 6-11 iulie 2021

Pentru mai multe informații accesați: https://www.ub.ro/studenti/tabere-studentesti.

 Anunț privind comisia de selecție a studenților beneficiari de tabără studențească- 2021

Indrumarul studentului la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău