PROGRAM CU PUBLICUL

LUNI - VINERI 

8.30 - 9.30

13.00 - 15.00

 

Secretariat domeniul Limbă și literatură/

Filologie/ Științe ale comunicării - cam. 10

Telefon: 0234 588884/ 0234 542411 int. 620

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Secretariat domeniul

Științe ale educației - cam. 8

Telefon: 0234 542411 int. 617

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

 

 

  

IMPORTANT

Șefii de grupă sunt rugați să se prezinte la Secretariat, în timpul programului cu studenții, pentru a lua planificarea examenelor din sesiunea de vară.

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR REÎNMATRICULAȚI, ÎNSCRIȘI ÎN AN SUPLIMENTAR SAU CARE AU SOLICITAT ECHIVALĂRI

Toți studenții reînmatriculați, înscriși în an suplimentar (refacerea activităților) sau care au solicitat echivalări, trebuie să se prezinte la secretariatul Facultății de Litere, în perioada 3 - 9 noiembrie 2023, pentru a semna contractul de studii, actul adițional și fișa de înscriere. În caz contrar, nu vor fi înscriși în anul universitar 2023-2024.

De asemenea, studenții reînmatriculați trebuie să prezinte la secretariat următoarele documente în original: diploma de bacalaureat/ diploma de licență, foaia matricolă/ suplimentul la diplomă, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cartea de identitate, adeverință medicală și 2 fotografii. 

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ETNICI ROMÂNI (R. MOLDOVA)

Studenții etnici români (cu bursă/ fără bursă) trebuie să prezinte la Secretariatul Facultății de Litere, până pe 27 octombrie 2023 (în timpul programului cu publicul) următoarele documente:

  • Copie pașaport;
  • Copie carte de identitate;
  • Copie permis de ședere;
  • Extras de cont bancar pentru luna octombrie (studenții cu bursă).

 

Informații privind reînmatricularea la studii în anul univ. 2023-2024

Cerere reînmatriculare

Informații privind refacerea activităților (an suplimentar) în anul univ. 2023-2024

Cerere an suplimentar

Informații privind echivalarea unor discipline pentru anul univ. 2023-2024

Cerere echivalare

 

În atenția studenților

S-a deschis perioada de înscriere pentru programul EURO 200. Informații găsiți aici: 

https://www.ub.ro/studenti/euro-200

 

ANUNȚ IMPORTANT 

 Studenții din anul al II-lea, studii universitare de master, care au la dosar adeverință de licență, trebuie să prezinte diploma și suplimentul la diploma de licență, în original și copie, până pe 31.05.2023.

 

ANUNȚ IMPORTANT 

În atenția cursanților la programele de conversie profesională - anul I, beneficiari ai Proiectului ROSE - click aici

 

 

ANUNȚ IMPORTANT 

           Studenții care nu au putut ajunge la examenele programate pe 28-29.01.2023, din cauza condițiilor meteo nefavorabile, le vor putea susține, tot în sesiunea de iarnă 2023, la o dată stabilită, de comun acord, cu cadrul didactic examinator și cu asistentul acestuia.

            Cei aflați în această situație sunt rugați să depună/trimită cerere, la Secretariat, până joi, 02.02.2023.

CERERE-TIP STUDENȚI DIVERSE

ÎN ATENȚIA CURSANȚILOR LA PROGRAMELE DE CONVERSIE PROFESIONALĂ

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR TRANSFERAȚI, REÎNMATRICULAȚI SAU ÎNSCRIȘI ÎN AN SUPLIMENTAR

Toți studenții transferați, reînmatriculați sau înscriși în an suplimentar (refacerea activităților) trebuie să se prezinte la secretariatul Facultății de Litere, în perioada 7-10 noiembrie 2022, pentru a semna contractul de studii, actul adițional și fișa de înscriere. În caz contrar, nu vor fi înscriși în anul universitar 2022-2023.

De asemenea, studenții reînmatriculați trebuie să prezinte la secretariat următoarele documente în original și copie: diplomă de bacalaureat, certificat naștere, certificat căsătorie, cartea de identitate, adeverință medicală și 2 fotografii. 

 

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ETNICI ROMÂNI (R. MOLDOVA)

Studenții etnici români (cu bursă/ fără bursă) trebuie să prezinte la Secretariatul Facultății de Litere, până pe 24 octombrie 2022 (în timpul programului cu publicul) următoarele documente:

  • Copie pașaport;
  • Copie carte de identitate;
  • Copie permis de ședere;
  • Extras de cont bancar pentru luna octombrie (studenții cu bursă).

 

 

Informații privind reînmatricularea la studii în anul univ. 2022-2023

Cerere reînmatriculare

Informații privind refacerea activităților (an suplimentar) în anul univ. 2022-2023

Cerere an suplimentar

Informații privind echivalarea unor discipline pentru anul univ. 2022-2023

Cerere echivalare

 

IMPORTANT TAXE

Pentru orice informație privind taxa de studii, vă rugăm să luați legătura cu administratorul șef, dna Tatiana Iliescu:

telefon: 0234-542411, interior 634

e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Detalii pentru plata taxelor:

  • Cont IBAN: RO20TREZ06120F330500XXXX - Trezoreria Bacău;
  • Cod unic de înregistrare: 4278094.

  

 

 

Indrumarul studentului la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău