Înscrieri la adresa de email ingvara@ub.ro. Click pentru fișa de înscriere!
Colloque francophone PLUridisciplinaire sur les Matériaux, l’Environnement et l’Electronique
ADMITERE 2023
STUDII DE LICENȚĂ
Calendarul admiterii
Sesiunea iulie 2023
- perioada de înscriere: 3 - 28 iulie 2023;
- afișarea rezultatelor: 31 iulie 2023;
- contestații: 1 august 2023, ora 12 - 16;
- afișarea rezultatelor după contestații: 2 august 2023;
- confirmarea locului: 3 - 11 august 2023;
- afișarea rezultatelor după confirmare: 16 august 2023.
Sesiunea septembrie 2023
- perioada de înscriere: 4 - 15 septembrie 2023;
- afișarea rezultatelor: 18 septembrie 2023;
- contestații: 19 septembrie 2023, în intervalul orar 9-12;
- afișarea rezultatelor după contestații: 19 septembrie 2023, ora 16;
- confirmarea locului: 20-22 septembrie 2023;
- afișarea rezultatelor după confirmare: 25 septembrie 2023.
Condiții de admitere
Admiterea se face pe domenii de studii de licență, pe bază de concurs de admitere. În cadrul domeniilor de studii de licență cu mai multe programe de studii, opțiunea pentru un program de studii se face la sfârșitul anului II de studii.
Precizări generale:1. Durata studiilor la programele de studii univeritare de licență este de 4 ani.
2. Forma de învăţământ: învăţământ cu frecvenţă (IF)
3. Probă de concurs: se va completa un eseu motivațional, probă eliminatorie, care se va nota cu Admis/Respins. Pentru completarea eseului motivațional candidații trebuie să se prezinte personal la sediul Facultății de Inginerie până la data de 28.07.2023, ora 16, pentru cei înscriși în prima sesiune, respectiv 15.09.2023, ora 16, pentru cei înscriși în sesiunea a doua. Necompletarea eseului motivațional duce la invalidarea dosarului de concurs.
4. Media generală de admitere (calculată cu două zecimale) este formată din: 100 % Media de la bacalaureat sau echivalent.
Criteriile de departajare la medii egale sunt:
- Nota de la prima probă scrisă de la bacalaureat;
- Nota de la a doua probă scrisă de la bacalaureat (nu se referă la limba și literatura maternă);
- Media finală a anilor de liceu.
Lista actelor necesare la înscriere
STUDII DE MASTER
Calendarul admiterii
Sesiunea iulie 2023
- perioada de înscriere: 3 - 27 iulie 2023;
- testul grilă: 28 iulie 2023, ora 16;
- afișarea rezultatelor: 31 iulie 2023;
- contestații: 1 august 2023, ora 12 - 16;
- afișarea rezultatelor după contestații: 2 august 2023;
- confirmarea locului: 3 - 11 august 2023;
- afișarea rezultatelor după confirmare: 16 august 2023.
Sesiunea septembrie 2023
- perioada de înscriere: 4 - 14 septembrie 2023;
- testul grilă: 15 septembrie 2023, ora 16;
- afișarea rezultatelor: 18 septembrie 2023;
- contestații: 19 septembrie 2023, în intervalul orar 9-12;
- afișarea rezultatelor după contestații: 19 septembrie 2023, ora 16;
- confirmarea locului: 20-22 septembrie 2023;
- afișarea rezultatelor după confirmare: 25 septembrie 2023.
Condiții de admitere
Precizări generale:
1. Durata studiilor la programele de studii este de 2 ani2. Forma de învăţământ: învăţământ cu frecvenţă (IF)
3. Admiterea se face pe bază de concurs de tip test grilă
4. Media generală de admitere (calculată cu trei zecimale) este formată din:
- 50 % Media de la licență;
- 50 % Nota de la testul grilă.
Criteriile de departajare la medii egale sunt:
- Media generală (aritmetică) a anilor de studii de licență sau studii echivalente.
Lista actelor necesare la înscriere
Tematica pentru examenul de admitere la programele de master

Regulamente admitere
Înscrierea candidaților se realizează la sediul facultății sau on-line pe platforma de admitere: www.admitere.ub.ro
PROGRAME DE CONVERSIE PROFESIONALĂ
Calendarul admiterii
Înscrierea pentru cursurile de conversie profesională se face în perioada 1 septembrie - 3 octombrie 2022, online, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., unde trebuie să trimiteți următoarele documente în format PDF:
- cererea de înscriere;
- diploma de licenţă (inclusiv anexa/ anexele) în original (Pentru absolvenţii din promoţiile 2021 şi 2022 este valabilă şi Adeverinţa tip în original, din care să rezulte media la examenul de licenţă şi media anilor de studii, până la eliberarea actului de studii);
- cartea de identitate (buletinul de identitate)/ paşaportul;
- certificatul de naştere şi de căsătorie (dacă este cazul);
- adeverința, vizată de Inspectoratul Școlar Județean, din care să rezulte statutul de cadru didactic în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2022-2023;
- dovada plății taxei de admitere (100 ron) – taxa poate fi plătită în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, C.I.F (CUI) 4278094.
REZULTATE ADMITERE - SESIUNEA IULIE 2022
STUDII DE LICENȚĂ
Lista definitivă după confirmări (afișat 16 august 2022)Lista definitivă (afișat 2 august 2022)
Lista provizorie (afișat 1 august 2022)
STUDII DE MASTER
Lista definitivă după confirmări (afișat 16 august 2022)Lista definitivă (afișat 2 august 2022)
Lista provizorie (afișat 29 iulie 2022)
REZULTATE ADMITERE - SESIUNEA IULIE 2022
STUDII DE LICENȚĂ
Lista definitivă după confirmări (afișat 29 septembrie 2022)
Lista definitivă (afișat 26 septembrie 2022)
Lista provizorie (afișat 23 septembrie 2022)
STUDII DE MASTER
Lista definitivă după confirmări (afișat 29 septembrie 2022)
Lista definitivă (afișat 26 septembrie 2022)
Lista provizorie (afișat 23 septembrie 2022)
CONFIRMAREA LOCULUI ȘI ÎNSCRIEREA LA FACULTATE
STUDII DE LICENȚĂ
Confirmarea locului se va face la sediul Facultății de Inginerie din Calea Mărășești, nr. 157, corp B, etaj I, sala BI13, în perioada 26 - 28 septembrie 2022 în intervalul orar 9 - 15.
Pentru înmatriculare, candidații admiși trebuie să aducă următoarele acte:
Următoarele documente se primesc și se completează la secretariatul facultății:
STUDII DE MASTER
Confirmarea locului se va face la sediul Facultății de Inginerie din Calea Mărășești, nr. 157, corp B, etaj I, sala BI13, în perioada 26 - 28 septembrie 2022 în intervalul orar 9 - 15.
Pentru înmatriculare, candidații admiși trebuie să aducă următoarele acte:
Următoarele documente se primesc și se completează la secretariatul facultății: