Achiziții publice

Proceduri organizate in anul 2021

Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de servicii de consultanta pentru workshop WS3 din cadrul contractului de grant 290/SGU/CI/III din 18.12.2019 (click aici pentru documentatie) - finalizata 

Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de servicii de consultanta pentru workshop WS4 din cadrul contractului de grant 290/SGU/CI/III din 18.12.2019 (click aici pentru documentatie) - anulata , urmand a se relua 

 Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de "Mese de calculator" din cadrul acordului de grant 269/SGU/NC/II (click aici pentru documentatie) - finalizata

Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de "Reproducere/printare suporturi de instruire pentru activitati remediale, activitate AII.1- an II " din cadrul acordului de grant 269/SGU/NC/II (click aici pentru documentatie)   - finalizata 

Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de "Kituri de instruire" pentru studentii din grupul tinta aferenti activitatii AII.1 - an II din cadrul acordului de grant 269/SGU/NC/II (click aici pentru documentatie)  - finalizata 

 Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de servicii de consultanta pentru workshop WS4 din cadrul contractului de grant 290/SGU/CI/III din 18.12.2019 (click aici pentru documentatie) - finalizata 

 Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de "Kituri instruire online" din cadrul acordului de grant 73/SGU/NC/I din 13.12.2017 (click aici  pentru documentatie)

 Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de "Taxe tiparire suport curs si taxa ISBN din activitatea A5, an IV" din cadrul acordului de grant 73/SGU/NC/I din 13.12.2017 (click aici pentru documentatie)

Cerere de oferta conform ghid rose pentru achizitia de "Materiale consumabile pentru reproducerea cursurilor, seminariilor si a laboratoarelor, activitate A5, an IV" din cadrul acordului de grant 73/SGU/NC/I din 13.12.2017 (click aici pentru documentatie) 

 

IMPORTANT

Pentru orice  detalii cu privire la achizitiile pe care le realizam va rugam sa consultati www.e-licitatie.ro . Conform procedurii interne si a politicii de calitate, institutia noastra colaboreaza cu furnizori care au fost inclusi in lista furnizorilor agreati la nivel de institutie. Pentru orice alte informatii cu privire la achizitiile publice aferente institutiei noastre va stam la dispozitie la nr de tel 0234/542411 interior 195.

Pentru toate achizitiile de mai sus va rugam sa ne contactati penru a va pune la dispozitie documentele in baza carora veti putea intocmi propunerea financiara si tehnica.

Sunteti bineveniti sa depuneti oferte pentru oricare din achizitiile de mai sus in orice moment al anului in curs, urmand ca acestea sa fie ulterior analizate si luate in considerare la noile achizitii 

pozUniversitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv imaginea prin mijloace automatizate. Accesați declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal