Decernarea titlului de Doctor Honoris Causa

Marti, 1 octombrie 2013, ora 11:30, va avea loc in Aula Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacău ceremonia de dercernare a titlului de Doctor Honoris Causa, Prof. univ. dr. ing. Hristo Ivanov BELOEV, Rectorul Universităţii "Angel Kanchev", Ruse, Bulgaria.

Citește mai departe...

Lansare Radio UNSR Bacău

Radio UNSR Bacău se va lansa oficial marţi, 1 octombrie în cadrul deschiderii anului universitar la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău. Proiectul este iniţiat cu sprijinul UNSR având ca obiectiv general constituirea unei platforme de comunicare dedicată atât studenţilor, cât şi profesorilor.
Echipa redacţională de bază este alcătuită din studenţi, care provin de la cele 5 facultăţi din Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău şi va emite la nivel naţional. Acestora li se adaugă corespondenţi UNSR din 14 centre universitare din ţară.
Grila de programe a Radio UNSR Bacău conţine în exclusivitate producţii proprii, care dezvoltă în principal ştiri din educaţie. Programele marca Radio UNSR sunt în direct sau înregistrat. Grila de programe completă o puteţi găsi pe site-ul www.radio.unsr.ro.
Radio UNSR te ţine la curent cu viaţa de student!

Citește mai departe...

“Noaptea Cercetătorilor”

“Noaptea Cercetătorilor” este un proiect iniţiat de Uniunea Europeană ce se desfăşoară în toate ţările membre şi afiliate în cea de-a patra vineri a lunii septembrie. In acest an, Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacău se alătură instituţiilor care îşi propun să aducă împreună cercetătorii şi publicul larg, pentru a arăta că cercetătorii sunt oameni obişnuiţi cu o meserie mai puţin obişnuită, dar deosebit de frumoasă.

Ii aşteptăm pe liceeni şi pe toţi cei interesaţi în Campusul Mărăşeşti al Universităţii, pentru a vizita laboratoare şi expoziţii, a viziona filme şi a participa la o seară de teatru şi muzică.

“Noaptea Cercetătorilor” este un eveniment dedicat ştiinţei, curiozităţii şi amuzamentului.

Puteţi descărca de aici afişul evenimentului. Programul detaliat al evenimentului poate fi vizualizat aici.

Regulamentul de participare la concursul de creaţie de materiale publicistice poate fi descărcat de aici.

În cadrul evenimentului, pentru concursul Noaptea devoratorilor de actualitate s-au inscris 2 elevi:

Diana Stroe - fotografii

 

Cercetare in bancile universitatii.jpgDescopera cercetatorul din tine.jpgDevoratori de actualitate.jpgIubim limba romana.jpgLaboratoarele cunoasterii_1.jpgLaboratoarele cunoasterii_2.jpgOameni si carti.jpgTeatru studentesc.jpg

 

şi Marian Ştefan Dodin - text

 


AdmirorGallery 5.1.1, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.
Website security test completed by https://www.security-audit.com

Anunț selecție parteneri

In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009, Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau,anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru încheierea de Acord de Parteneriat în vederea depunerii cererii de finanţare pentru un proiect care va fi depus în cadrul call-ului 161, DMI 2.1, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 2.1.

Obiectivul general al proiectului este de crestere a gradului de ocupare pe piaţa muncii a persoanelor aflate în situatia de tranzitie de la scoala la viata activa, prin implementarea conceptului inovativ de invatare „intreprinderea simulata”.


Activitațile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitați transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect: 

1.    Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii, prin intermediul instrumentului dual (didactic si practic) al intreprinderilor simulate;

2.    Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;

3.    Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;

4.    Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;

5.    Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;

6.    Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului.


Partenerul va participa preponderent in dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale, dezvoltarea de materiale şi instrumente didactice şi de învăţare moderne specifice, realizarea unei platforme interactive.


In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009, Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau,anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru încheierea de Acord de Parteneriat în vederea depunerii cererii de finanţare pentru un proiect care va fi depus în cadrul call-ului 161, DMI 2.1, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 2.1.

Obiectivul general al proiectului este de
crestere a gradului de ocupare pe piaţa muncii a persoanelor aflate în situatia de tranzitie de la scoala la viata activa, prin implementarea conceptului inovativ de invatare „intreprinderea simulata”.


Activitațile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitați transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect: 


1.    Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii, prin intermediul instrumentului dual (didactic si practic) al intreprinderilor simulate;

2.    Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;

3.    Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;

4.    Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;

5.    Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;

6.    Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului.


Partenerul va participa preponderent in dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale, dezvoltarea de materiale şi instrumente didactice şi de învăţare moderne specifice, realizarea unei platforme interactive.


Profilul partenerilor

Conditii generale de eligibilitate:


· Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent)

· Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul dezvoltării de soluții software educaționale.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:


1.    Implementarea proiectului

2.    Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale

3.    Finantarea proiectului


Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 2.1” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 26.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.



Conditii generale de eligibilitate:

·Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent)

·Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul dezvoltării de soluții software educaționale.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:

1.    Implementarea proiectului

2.    Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale

3.    Finantarea proiectului


Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 2.1” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 26.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.


Descarcare documente:

Concurs pentru admiterea la studii universitare de doctorat în luna septembrie 2013

Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău organizează concurs pentru admiterea la studii universitare de doctorat în luna septembrie 2013 în următoarele domenii fundamentale:

  • Ingineria mediului - 12 locuri cu finanţare de la bugetul de stat subvenţionate prin granturi de studii și 1 loc cu taxă;
  • Inginerie industrială - 6 locuri cu finanţare de la bugetul de stat subvenţionate prin granturi de studii și 1 loc cu taxă.

Pot participa la concursul de admitere numai absolvenții cu diplomă de master sau echivalentă acesteia, indiferent de domeniul în care candidatul a obţinut diploma de licenţă şi cea de master.

Valoarea grantului de studiu se acordă lunar, pe o perioadă de 3 ani, fiecărui student doctorand înmatriculat la forma cu frecvenţă, buget.

Candidatul admis la studii universitare de doctorat are pe întreaga perioadă de desfăşurare a acestui ciclu de studii calitatea de doctorand, calitate asimilată cu cea de asistent de cercetare sau asistent universitar, după caz.

Mai multe informații se pot solicita la:

  • Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
  • Telefon: 0234/542411 int. 129 sau 109.
  • Pagina web a școlii doctorale

Anunț selecție parteneri

In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009, Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau,anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru încheierea de Acord de Parteneriat în vederea depunerii cererii de finanţare pentru următorul proiect:

Noi abordări în formarea profesională a specialiștilor din domeniul Ingineria Mediului în vederea dezvoltării durabile regionale și a corelării la cerințele actuale ale pieții muncii (REGIOSIM).

Proiectul va fi depus în cadrul callului 156, DMI 1.2, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 1.2.

Obiectivul general al proiectului este de creștere a calității în învățământul superior prin adaptarea programelor de studii pentru specializarea Ingineria Mediului (IM), cu scopul atingerii standardelor de calitate stabilite la nivel european, în vederea implementării dezvoltării durabile în concordanță cu strategia de dezvoltare a Regiunii Nord-Est a României și îmbunătățirea managementului universitar.

Activitațile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitațile transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect: 

  1. Dezvoltarea de curriculum, inclusiv dezvoltarea de materiale si instrumente didactice si de invatare;
  2. Realizarea de studii si analize in vederea definirii programelor de studii si a unei mai bune corelari cu nevoile pietei muncii si ale societatii bazate pe cunoastere;
  3. Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii (ex: activitati de tipul „zilele portilor deschise”, „zilele carierei” etc);
  4. Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;
  5. Dezvoltarea si furnizarea programelor de formare si de perfectionare pentru persoanele din grupul tinta (cu exceptia grupului tinta „studenti”);
  6. Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;
  7. Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;
  8. Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;
  9. Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului;


Partenerul va participa preponderent in dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale, dezvoltarea de materiale şi instrumente didactice şi de învăţare moderne specifice ariei curriculare Știința și Ingineria Mediului pentru fiecare nivel de studii – licență și master, realizarea unei platforme interactive comune inter-universitare care să conțină suporturi didactice comune pe module, tehnici audio şi video interactive, tele-cursuri.


Profilul partenerilor

Conditii generale de eligibilitate:

  • Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent)
  • Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul dezvoltării de soluții software educaționale.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:

  1. Implementarea proiectului
  2. Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale
  3. Finantarea proiectului


Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 1.2 - REGIOSIM” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 12.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.


Descarcare documente:

Prezentarea produselor companiei HYDRAMOLD Iaşi

Joi, 4 iulie 2013, la Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacău va avea loc, în corpul D, o prezentare a produselor companiei HYDRAMOLD Iaşi. Acţiunea se desfăşoară în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie Bacău. Vor fi prezentate echipamente hidraulice de forţă şi soluţii tehnologice inovative de înaltă performanţă. Evenimentul se adresează firmelor din industria petrochimică, industria constructoare de maşini, industria energetică, industria transporturilor rutiere şi feroviare, industria materialelor de construcţii.

Citește mai departe...

Anunţ selecţie parteneri

In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009,

Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru incheierea Acordurilor de Parteneriat cu entitati de drept privat, in vederea depunerii a doua cereri de finantare pe Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), Domeniul Major de Interventie (DMI) 1.2.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 1.2.
 

Obiectivul general al proiectelor este de extindere a oportunitatilor de invatare si promovarea inovarii in invatamantul superior prin extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare.  Proiectele vizeaza totodata consolidarea cooperarii intre mediul universitar si mediul de afaceri pentru o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii.
 

Activitațile care vor face obiectul proiectelor dezvoltate in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitațile transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect:

  1. Dezvoltarea de curriculum, inclusiv dezvoltarea de materiale si instrumente didactice si de invatare;
  2. Realizarea de studii si analize in vederea definirii programelor de studii si a unei mai bune corelari cu nevoile pietei muncii si ale societatii bazate pe cunoastere;
  3. Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii (ex: activitati de tipul „zilele portilor deschise”, „zilele carierei” etc);
  4. Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;
  5. Dezvoltarea si furnizarea programelor de formare si de perfectionare pentru persoanele din grupul tinta (cu exceptia grupului tinta „studenti”);
  6. Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;
  7. Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;
  8. Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;
  9. Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului;


Partenerul/-ii va/vor participa preponderent in implementarea activitatilor care vizeaza introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, respectiv dezvoltarea si implementarea solutiilor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale.

Profilul partenerilor

Conditii generale de eligibilitate
  • Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent) 
  • Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

  • Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul implementarii de solutii IT.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:

  1. Implementarea proiectului
  2. Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale
  3. Finantarea proiectului



Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 1.2” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 04.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe siteul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.


Descarcare documente:

Cifrele de școlarizare - Admiterea 2013

Prin hotărârea consiliului de administrație din data de 20.06.2013 au fost aprobate cifrele de școlarizare pentru anul universitar 2013-2014

Studii universitare de licență

Studii universitare de master

WORKSHOP ON INTERDISCIPLINARY RESEARCH INNOVATION AND COMPETITION

FACULTY OF SCIENCES

DEPARTMENT OF MATHEMATICS, INFORMATICS AND EDUCATIONAL SCIENCES

Invites you at 

GHEORGHE VRĂNCEANU National Conference 2013 SATELLITE EVENT
 
"WORKSHOP ON INTERDISCIPLINARY RESEARCH INNOVATION AND COMPETITION"

Citește mai departe...

pozConform notificărilor 10275/17.11.2008 și 31548/07.08.2014, Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv imaginea prin mijloace automatizate, în vederea monitorizării accesului persoanelor şi asigurării securităţii acestora şi a spaţiilor şi bunurilor operatorului. Datele personale înregistrate sunt comunicate următorilor destinatari: persoanelor responsabile din conducerea universității sau Poliției.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la Registratura Universității.