Achiziții publice

Proceduri organizate in anul 2019

 

 

ACHIZITII PUBLICE 2019

 

Cerere de oferta conform ghid ROSE pentru achizitia „servicii care sa asigure organizarea unor actiuni de consiliere profesionala si orientare in cariera a grupului tinta (pozitia 11 din planul de achizitii - Formator extern pentru activitatea A6, An II) din cadrul proiectului ROSE - finalizata 

Cerere de oferta conform ghid ROSE pentru achizitia de "chestionare pentru activitatea A6" - finalizata 

Cumparare directa servicii de instruire antreprenoriala pentru completarea competentelor transversale (pozitia 11 din planul de achizitii aferent POCU/90/6.13/6.14/108612/2018) - finalizata 

Licitatie deschisa pentru inchirierea unui spatiu de 45 mp din cadrul caminului nr. 1 cu destinatia "Activitate recreativ - sportiva" - finalizata

 Cerere de oferta conform ghid ROSE pentru achizitia de "servicii de transport pentru vizita de studii in locatii apropiate de facultate , activitatea A8 , an II" cu traseul Bacau - Onesti - Bacau - in curs de desfasurare cu depunere in 15.05.2019 ora 10.00 

Achizitie directa papetarie-birotica pentru organizarea conferintei de lansare a proiectului POCU/90/6.13/6.14/108612/2018 (49063/05.07.2018)  "Parteneriat pentru stagii de practica - Primul pas pentru o cariera in industria alimentara" - in curs de desfasurare. 

Achizitie directa papetarie - birotica necesara pentru organizarea unei mese rotunde in cadrul Activitatii 1, subactivitatea 1.1.a proiectului POCU/90/6.13/6.14/108612/2018 (49063/05.07.2018)  "Parteneriat pentru stagii de practica - Primul pas pentru o cariera in industria alimentara" - in curs de desfasurare. 

Achizitie directa servicii de catering pentru 60 de participanti pentru organizarea unei mese rotunde in cadrul Activitatii 1, subactivitatea 1.1.a proiectului POCU/90/6.13/6.14/108612/2018 (49063/05.07.2018)  "Parteneriat pentru stagii de practica - Primul pas pentru o cariera in industria alimentara" - in curs de desfasurare. 

Achizitie directa echipamente IT si accesorii pentru desfasurarea activitatilor din cadrul proiectului POCU/379/6/21-124981 - in curs de desfasurare in data de 28.06.2019

 

 

IMPORTANT

Pentru orice  detalii cu privire la achizitiile pe care le realizam va rugam sa consultati www.e-licitatie.ro . Conform procedurii interne si a politicii de calitate, institutia noastra colaboreaza cu furnizori care au fost inclusi in lista furnizorilor agreati la nivel de institutie. Pentru orice alte informatii cu privire la achizitiile publice aferente institutiei noastre va stam la dispozitie la nr de tel 0234/542411 interior 195.

 

Pentru toate achizitiile de mai sus va rugam sa ne contactati penru a va pune la dispozitie documentele in baza carora veti putea intocmi propunerea financiara si tehnica.

 

Sunteti bineveniti sa depuneti oferte pentru oricare din achizitiile de mai sus in orice moment al anului in curs, urmand ca acestea sa fie ulterior analizate si luate in considerare la noile achizitii 

 

 

pozConform notificărilor 10275/17.11.2008 și 31548/07.08.2014, Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv imaginea prin mijloace automatizate, în vederea monitorizării accesului persoanelor şi asigurării securităţii acestora şi a spaţiilor şi bunurilor operatorului. Datele personale înregistrate sunt comunicate următorilor destinatari: persoanelor responsabile din conducerea universității sau Poliției.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la Registratura Universității.